torek, junij 14, 2005

Boys have a penis, girls have a vagina or something ...

Vsak od nas je verjetno videl žensko mednožje. Če ne pri sebi, mami ali očetu, pa na kaki nudl plaži. In vsak od nas bi lahko opisal neko mednožje z različnimi pridevniki našega prelepega jezika. In res tudi sam imam kar nekaj takih pridevnikov spravljenih na zalogi. Recimo enkrat sem opazoval na nudl plaži, nekje na Krku, češpljice in prišel do sledečih spoznanj. Luliko iz katere se ni videl, na prvi pogled ščegetavček, to je tisti organ za katerega pravijo da je pomanjšani ženski lulek, sem ji dal ime baby face. Bila je taka cute majhna pobrita muca. Fino za pogledat. In priznam večina je bila res takih. Mine nekaj časa, mimo mene se sprehajajo vulve ena za drugo in medtem opazim še ostale izglede ženskih venerinih hribčkov. Nekaterim gleda lulček malce ven spet druge imajo pobrite na trikotnik, videl sem tudi metuljčka, oblikovanega iz ženskih kocin. Stare mame imajo več ali manj kr lepo poraščene, da se ne vidi kako jim sramne ustnice štrlijo ali, da se jim cedi med nogami.
Vse to se vidi, če si vzameš čas in malce pogledaš okoli sebe .. No in najdem deklico, hormoni nama na polno dogajajo, roke od obeh po celem telesu, potem pa dam roko v hlače. Zatipal sem ogromno dlak, kar načelno niti nebi bil problem, če bi po tistem ostala oblečena. Odpnem hlače in iz njih tišči ven celo afrto kinda lasišče. Hormoni prevladajo, se spustim v međugorje, pogledam in v trenutku mi prešine misel v možganih, CVETAČA. Sej je mogoče mal čudno, sam res, njeno mednožje je bilo zgledalo kot cvetača z afro frizuro. Ampak to me ni niti mal tangiralo. Sej vseen akcija mora da je, suša je tudi bila kr nekaj časa u igri. Ampak ker se mene drži smola, kot pijanec plota, sem med oralcem nekako fasal kocino. Nato se je prava zabava šele začela. Najprej sem se še delal finega pa samo malo pokašljeval, nato sem začel konkretno kašljati, hrkati, in pljuvati, prst sem si porinil skoraj do želodca pa mi ni uspelo potegniti ven kocine. Zataknila se mi je nekam za jezik. Tlačim si roko u usta, brskam, pijem, grgram, hrkam še bolj, iz sebe delam kretena.AAAAAAA. Če kdo ne ve kako je .. nej proba ugrizniti enega za lase, dvakrat prežveči in proba, brez pijače pogoltniti.. Bil sem že čist zelen, oči pa sem imel čist mokre, ko mi je na koncu le uspelo dobiti ven eno jebeno 2 cm dolgo črno kocino.
Dekle me gleda, sprašuje če sem uredu, meni pa iz ust samo še "Jutri se brijeva !"..
Takrat sem se naučil dvoje; pred uporabo obvezno pobriti ali pa na njo nalepiti znak "smrtno nevarno" in da obstaja nova, meni do tedaj neznana vrsta žensk, ki u bistvu za mednožje skrbijo slabše kot moj brat, mehanik, za fotrov avto ! ...
Ampak od takrat je preteklo veliko vode in verjamem da so jo v tem času že obsodili umora, ali pa si je začela spodaj urejati frizuro ...

1 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

nič bat .. sem baby face ;)

11:18 dop.  

Objavite komentar

<< Home