četrtek, junij 16, 2005

No zdej bom pa dokazu da sem blond!!!

Uglavnem ..
Bila je nedelja zvečer ko sem se ravno s svojim utrla BUGGY, extremly amasing, oh in sploh Microshity program MSNjem prijavi na velesplet. Prikaže se mi miljarda nekih čudnih contaktof. In nebodigatreba je bil ravno tisti dan, dan, ko se je rodil v glavah treh čudnežev (beri kontributerjev) tega spletnega čvekatorizatorja, tale blog. Spodaj v Okenski orodni vrstici mi prične utripati kontakt. Odprem okence in izpisan je URL v katerem je link na tole neumnost. Odprem, piše neki o vinu. Seveda takoj pade zamira, prasci pijejo brez mene, jest pa doma gledam prisrčno, dolgočasno in totalno bedno FBEyE nanizanko. Tisti moment bi vse zamenjal za tist liter vina, ki so ga tam srkali in pisali o njem. In seveda berem, zdi se mi glupo, ampak res glupo. Mal se nasmehnem, ura pa je bila tudi primerna da sem se odpravil na spavanac. Drugi dan preberem novo neumnost, ki so jo zapisali, pa sem se odločil, da pač napišem še svojo eno. Jazt na plavanju. Kot dodatek k temu članku; Sem včeraj slišal od prijatelja, da gledajo kako so kiti nasedli na trubarjevi. Da pojasnim, za vse blont ljudi na tem svetu, MISLIL JE MENE !!! Najprej sem ga hotu pomendrat, pa se mi kiti prepočasi premikamo in sem ga potem samo verbalno napadel. In ja, ta hibrid kitov tudi govori, da ne bo pomote !
Pa se bo kdo prašal kje je moja blontnost v tem prispevku. Pa evo, poćak še (beri ŠŠŠe) mal (beri tak čefurski debeli L ), kam se ti mudi, a ti pomarančo olupim !? Ko so mi avtorji tega bloga govorili o tem čvekovalniku, ob srečanjih, so govorili o našem blogu in avtomatično so moji možgani dojeli, da je to NAŠ blog. NAŠ !!! razumeš besedo NAŠ !?!? .. No če je ne, nej pojasnim, Naš sem mislil, da ga pač beremo samo mi, MI , a štekaš !?!? Mi smo uni k smo kontributorji prispevkov oz. naša ožja ekipa. Nakar dobim prvi reply od nekoga ki ne spada v besedi, NAŠ in MI, nakar začno deževati pohvale po različnih forumih o tem kolk cool blog imamo in da so zgodbe res fenome(a)nalne .. in meni še vedno ne kapne .. ja sej MI, NAŠ ja .. blond .. in res danes ok 9:35, meni kapne:
"u jebome tole je pa na netu ane , uuuuu "
"pa ni pod nobenim NAŠIM ali MI-jastim passwordom, uuuuuuu "
"uuu, zdej bo pa uletela, una s kosmato, al pa una k plava z delfini, al pa kak brat ali sestra, uuuu"
"pa še vedno uporabljam isti nick name, kot vsepovsod"
"a pa obstaja še kak bolj glup človek, k ma malenkost večje podočnjake !?"
"uuuuuu"
"uuuuuu"
"uuuuuu , tole bo pa jeba sem se prašo, matr si blont !"
..
no ura je 9:53 še sem živ in zdrav .. mal mi smrdijo avtomobilski izpuhi ... pijem kavo in pišem tole .. če preživim do septembra bom spet prispeval kako prijetno debilnost ki se nam ni zgodila ko nismo nič delali in ko nismo hotli nič delat ! ;)

2 Comments:

Blogger jaka said...

Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

10:28 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

pussy !

11:55 dop.  

Objavite komentar

<< Home