ponedeljek, julij 04, 2005

Hrvaška in skreti na štrbunk ...

Gremo s čevapčičko in Ivlčičem na lepš, na morje, na ladjo, mal rejvat k že cel teden skor nismo... Vožnja kr dolga, še vrtel sem do 3:00 v znanem slovenskem klubu pa potem gasa ... Čivapčička naju pred klubom pobere in akcija... Hrvatska, lipa njihova, hir wi kom.. Meja .. Pokažemo naše lepe portrete in se ustavimo takoj za mejo v menjalnici ...

Grem na malo potrebo .. pridem nazaj .. debatiramo ... ups .. treba še na veliko potrebo ... no ja .. ni kej .. akcija .. uletim v vecejišče in ni školjke, ampak luknja .. "ja jebote štrbunk" mi najprej roji po glavi .. nato se lepo zaklenem notr slečem gate in spodnjice .. se namontiram in akcija .. ker pač nisem vajen čučanja in ker je bila ura komaj 5, mi tik pred pričetkom zalivanja in blatenja zmanjka ravnotežja .. v pol sexunde spustim hlače, dvignem glavo in opletam z rokami, da nam ruknu u jebeno čučavsko lukno .. se ujamem za rob na steni. Ko švarceneger si popravim hlače se primem da nam padu in pričnem vsakodnevno opravilo .. najprej povržem dve kuglici nato še malce večjo klobasico .. pa se zraven še pouriniram pa zaenkrat še vse gladko .. nekako mi uspe obrizat zadnjično odprtino in hočem potegnit vodo .. špaga visi .. jest potegnem in nič .. hmm ... potegnem še bolj in sssss ... neki se sliš vode nikjer .. potegnem še bolj .. in končno mal vode .. mi odplakne ves skret papir .. a iztrebek ostane .." ja halo !?!?!" .. počakam da se kotliček napolni .. potegnem z vso silo še enkrat .. (k sreči nisem odtrgal česa) .. in spet priteče mal vode in uspe mi odplaknit eno kuglico in klobasico .. "ne morem verjet" .. vzamem wc ščetko zbezam še drugo kuglico v luknjo in odplaknem .. končno ... konec jebenih opravil ...
in ker skrbim za osebno higieno si pač vzamem pri omivalniku brisače, jih zmočim in grem z mislijo da dela bolje sosednji čučavac, pač tja not, da si še operem rit .. umivanje mi ne povzroča večjih težav .. ampak potem se čučavac razpizdi .. potegnem za špago in kr naenkrat WUUUUUUUUUUUUŠŠŠ .. začne voda ven dret .. gledam se mal umaknem v tistem pa na polno voda po celmu skretu .. "AAAAAA the shithole is atacking me!!!" se skrijem čist v kot dvignem nogo da nau šprical po men in ko končno neha spizdim ven .. ufff ..
ShitHole Survivor will be my nick name from now on ...
Super mega survivors guide to the Croatian Štrbunken toaleten
- preden greš na kak hrvaški čučavac naprej preveri če mu voda teče in če mu .. kako mu teče ..
- preveri za kaj se boš prijel v primeru potresa
- kam boš skočil v primeru poplav
- pazi kako imaš hlače da se ne userješ ali polulaš v njih
- če je možno vzami sabo palce za smuk, poza je temu primerna

1 Comments:

Blogger Centrifuzija said...

Kdo pa si sploh upa vsest se v vigredu? Jaz grem raje v grmovje lulat kot pa v tisto grozo.

7:39 pop.  

Objavite komentar

<< Home