ponedeljek, julij 04, 2005

What Every Woman Should Know ... About Her Car.

Prelep, vroč, delaven dan. Trije sestanki na treh različnih koncih mesta...gužva, vročina- taxi? Mah ne, vzamem svojega kabrioletka, pokličem naokoli, zorganiziram perfect litlle trip iz enega konac mesta na drugega...pa se postanek za kavo vmes. In vse to mi uspe brez Route plannerja! Ženske pač imamo organizacijsko žilico.

Sedem v avto, šiltek (roza z playboy zajčkom, da ne bo sonček noska opeku), strehco dol in akcija...joj tankat bo treba, mah se ni panike za tole po mestu bo že še dovolj...

Prvi sestanek, hop u avto... drugi sestanek, hop u avto... tretji... gužva...mic po mic, milimeter po milimeter...joj tankat..ah ni panike sej smo 2 ulice od doma..pa prevroče je...

Zazvoni mi telefon in točno na kavico smo pozabli it, ja evo mene sem 5 min. stran- uletim takoj. In tko s šiltkom in muzko in s shadi na kufetek. Sedimo pričamo, gremo jest.

In se tko odpravim domov (počasi, k mogoče bi še en krog nardila, k sam še tale komad poslušam do konca...nobody likes me, but that`s ok....) užitek kok dober. Pa avto mal pocuka- aja, joj, nisem več s štiklami navajena vozit, pa tale sklopka...še kr gužva na cesti, joj kok so vsi živčni a se ne morjo mal sprostit- službe je konc, sonček sije, muzika. Sred križišča spet cuka...pa stisnem gas da se urinem med dva avta..in zlomka, sred križičša avtoček sam poskoči in se ustavi. Muzka igra (na glas!), ups...folk gleda trobi, jst pa tko lepo počas (3 km na uro), res počasi lezem iz križišča- še dober da sem prvo gas pohodla, da mam saj mal zaleta. In se ustavmo. In stojimo!

Sredi križišča, z muzko, v kabrioletu, z shadi, v največji gužvi in vročini. Bencin!! *?XX Jah nč, mal muzko stišam, fiju, fiju, pa tel v roko, pa vse štiri prižgat... sej bi se skrila sam jebeni kabriolet nima strehe, da bi se človek skril!

Nč vzamem telefon- ej stari jst stojim sred križišča mi je bencina zmanjkal, a si kje u mestu.. aha nisi.. in tako parkrat - pa nobenga u mestu...Hm..kva čem, pa dvignem glavoin ravn takrat dva mlada tipčka (tko mal čefurčka), gresta mimo, pa me pogledata, jst se mal nasmejem (sicer zato k mi je bed, ampak anyway). Pa sikne en.. kva pa je narobe, a pomagamo?

Ideja!

Joj mene bo fant ubil, sem si sposodla avto, pa mi je reku da ne, zdej pa ne vem kaj naj nardim, k mi je kr nehu delat...jojjjj. A bi mi lohk pomagala avto porinit!

Valjda, ni panike...pa porivata (avto), jst kao bom probala vžgat, pa ne znam- a u prvo moram dat?..a drugo...joj, joj, joj, mene bo fant ubil če je z avtom kej narobe... A lohk še enkrat probamo...no pa smo tko po par uzaludnih pokušaja že pr moji ulici.

In pol onadva mokra od švica pa čist spumpana, ugotovita da u tem avtu ni volje po vžigu. A si sigurna da ni bencina zmanjkal? Hm, a bi morala lučka goret? Ja. Ne ni bencina zmankal, k ni lučka gorela! Nobena! Nikol, še sploh!

Volja upada- pr tipčkih, sej ne vem kaj naj. U glej v tejle ulici pa babi živi- a me lohk sam na dvorišče porineta- glej druga hiša, sej je sam tko še 500 m.... bling, bling, pa nasmešek, pa shade dol... Ni panike, in lepo rineta dalje na dvorišče.

Življenje sta mi rešla! Hvala ful...joj en me kliče... nč sorry morm letet k tole ni gut, pa še enkrat hvala! Dijo, srčka sta!

Vsa ponosna, prešvicana, smrdeča, zadovoljna, da sta prava moška, odkorakata.

Kaj pa avto? Nč benci rabi- vsake tolko!