ponedeljek, avgust 29, 2005

Ko te u rito Telekom d.d. (beri double dildo)

Sej jest nebi bil jest če nebi bil jest z jest k jest .. in če po pomoti nebi mel smole več k možganskih celic ...
Si končno uredim životinjsko carstvo doma .. pa pride moment ko je treba vse postavit na svoje mesto .. to velja tudi za računalnik in komponente s katerimi zares iztisneš iz njega mnogokrat kakšen zvok ali sličico ali pa kak prijeten film z glavno vlogo Jedi Jamesonke .. Uglavnome .. razpotegnem v petek zvečer vse kablovke ki me je ločevalo med vsespletom in mojim malim računalnikom (btw tehta 15 kg).. razvlečem .. priklopim, se 4x zgubim med kabli .. aha ta kabel sem, un tja .. fak kam se pa tole vklopi !?!? .. kličem na siol .. mi razložijo da sem res debil da ne znam vklopit telefonskega kabla v telefonsko vtičnico in presrečen vse skupaj napojim z električno energijo ..
gledam lučke na vseh aparaturah prižgem comp .. hočem na splet .. SITE NOT FOUND .. hmmm .. jebote .. par administracijskih trikov .. ta taram .. nč .. request timed out .. wuiii .. gledam aparature .. na ADSL modemu lučka utripa .. pink pink pink pink .. pizda .. kličem siol .. "odklopite in še enkrat priklopite" .. ok odklopim iz el. in še enkrat priklopim .. lučka goes pink pink pink again .. spet jest nadebudnež na siol .. "MIMI, men še vedno ne dela" izrečem s tresočim se glaskom .. mi dajo 116 tel.št. jest njih .. "MIMI men ne dela ADSL .. MIMI" .. mi stric razloži kaj naj nardim .. mu povem da sem mal manj k rodil že zraven .. povedal sem mu tudi da sva imela z modemom pogovor na 4 oči .. in sva si zaupala vse krutosti elektronskega življenja .. nakar mi končo pove da modem RES NE DELA.. in jest .. "WOW .. jest sem vas pa poklicu k mate tolk sexy glas pa sem vas hotu povabit na kavo" ... DOOOOH .. nakar me naroči pri serviserjih in pravi da pridejo v soboto zjutraj takoj porihtat zadevo ..
sobota zjutraj .. ustanem mal prej .. če pridejo .. da nam ves pokrivljen tam stal u gatah pa trdim tičem .. kazalec na uri se vrti .. odbije 11 .. pokličem .. prašam kako in kaj .. pravijo "pridemo mal kasnej .. vas pokličemo" .. v moji glavi .. fak .. moram delat .. mam full za narest ..stestirat .. stranki sem obljubu da bom vse porihtu kokr je treba .. mamicu jim u analno odprtino .. kazalec se ne ustavi ura jebene 15:00 .. "AAAAA .. " mal me že panika grabi .. vagina,to ni hec .. jest moram res ogromno stvari narest .. pa ni NETA .. AAAAAAAAAAA .. a nej bite pa byte po golobih pošiljam na firmo .. mamu jim .. in pokličem in jest spet s svojim šarmantnim glasom "MIMI moj ADSL MODEM .. " itd .. mi povedo da "NE BOM VAM LAGAL AMPAK MED VIKENDOM NE BO NIČ " .. moj odgovor zelo vedre narave " jest bom unga od včeri zvečer USTRELU .. je reku da pridete .. ne se zezat .. jest mam službo .. halo !?!?!? ..." .. mi pomirjajoče pove " veste so mel full dela" .. u mislih "pizda jim lenuharska" .. izustim .. "ja sej Vas razumem, samo lahko bi me kdo poklicu .. pa povedu .. ne pa da namesto en delovani dan izgubim še en dan k vas čakam " ... seveda mi je para izhajala iz vseh lukenj .. v glavo sem bil rdeč .. smrdomaker pa sem imel razširjen da bi lahko parkiral notr bojing 747 .. evo tko je to ko te cela TELEKOM hiša nategne direkt u vazdušnik.
Pa pol !?!? .. ja nč .. un dan zvečer sem se ga napil .. kam čem lezt ob 16:00 z računalnikom .. v nedeljo pa zjutri računalnik pod pazduho, taxi, pa gas .. celo nedeljo sem prežvel u službi .. arbeits mach frei .. kao .. pa telekom(e) ni priporočljiv za analen sex .. niso prov nič prijazni .. nežni .. oz niso nikoli slišali za lubrikant (beri CUSTOMER RELATIONSHIT) ..
in še na ves glas .. MAMU VAM JEBEM NESPOSOBNO AROGANTNO POČEFURJENO !
pa upam da kak telegnojevc tole bere .. koštal ste me 1 dan počitka, 4K sit za taxije pa skor 7 K sit k sem mogu jt na kosiu u mest namest k starcem ..

3 Comments:

Blogger Unknown said...

hmmm.....2 min nazaj sem brala tole
http://www.genis.si/janko/janko.nsf/dx/050829-nesposobnezi.htm

precej zanimivo, koliko jih uspejo posexsat v istem času

4:55 pop.  
Blogger Jay said...

khm... se mi je kar zdelo, da niso samo mene nategnili :)

9:56 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

haha .. pr teb so menjali modem .. pr men je sam kable pravilno vklopil .. hehe .. pa sej je prov .. MILO za ŽAJFO !!! me veseli da ni blo nič zares narobe .. sicer bi pa tistega ki dela razdelilce za ISDN-DSL-LINE pretepu ubil nagaču na lulija nasadu .. pa še lase bi mu spulu .. mene je konkretno zavedu un razdelilc .. (moja blont logika je en not dva ven .. ne pa en not en ven pa spet en nekje drugje ven .. ) in seveda sem pol vse napačno priklopil .. ampak sej zdej pa dela :D

6:55 dop.  

Objavite komentar

<< Home