petek, julij 08, 2005

Super mega Telovadec

Sem svoje čase hodu v osnovno šolo. Ja res je in če kdo ne verjame lahko mirne volje mojo mamo ali očeta vpraša. Če ju iščete naj povem, da sta oba izgubljena .. Mamo išče CIA od leta 92 - 93, oče pa se mi skriva po evropi, za kamuflažo s kamionom, ki je modre barve z belo kabino. I res bilo je davnega leta tolk pa tolk, imel sem svojih toliko in toliko let, predvsem pa je pomembno dejstvo da sem bil mlad in neumen. Hodil sem v osnovno šolo Jožeta Moškriča, kje se nagaja poglejte na karti ljubljane. Imel pa sem eno grozno navado. Vsakič ko smo imeli v šoli telovadbo sem si zjutraj pod hlače oblekel pač telovadne gačice. Pač zdelo se mi je praktično in seveda zelo uporabno, če me je slučajno kdo med poukom ali v odmoru z nogo med jajca, večja zaščita (čivapčička če ne bova mogla imeti otrok je kriv un ta vikos z rdečimi lasmi, če se ne obrne mu reč "Riđokosi" pa noge skup drž, ker brca vedno ravno vmes .. ne štekam zakaj). In pridemo nek torek k telovadbi .. pač ljudje se preoblačijo, jest se slačim dajem dol kavbojke, pulover in grem ven ... Vidim da sem med zadnjimi, zakar se imam zahvaliti svoji prijateljici Lenobi, ki me spremlja od drugega razreda te iste šole. Zapazim da bom tisti dan skakali v daljino in gledam kako ljudje pripravljajo peskovnik .. Grem lepo počasi .. nakar se poženem v dir .. BOM SKOČU FUUUUUUUUUUUUL DALEČ .. gasa ... laufam .. nabiram hitrost se derem "UMAKNTE SE !!! " in res naredijo mi prosto pot .. še več moči dam od seebe .. ze poženem u zrak .. in ....

START Matrix Bullet time >>> (to pomeni da beri počasi !!! )
p r i s t a n e m n a m i v k i.
S e z a v e m d a i m a m p o l n e h l a č e m i v k e.
P o g l e d a m d o l .
V i d i m d a s e m s a m o v s p o d n j i h g a t a h.
"U U U U F A A A A A A A A K "
V s t a n e m, s e m i v s i r e ž i j o.
r a z m i š l j a m ..
"k a k o k r e t e n m i j e r a t a l
p o z a b i t o p r e m o d o m a !?!?
j a o j a o j a o ."

P o t e g n e m m a j c o d o k o l e n ..
S e v s r a m u i n r d e č u g l a v o
o d m a k n e m n a z a j v g a r d e r o b o
____

Oblečem kavbojke in gas nazaj na playground ..

jah svoje športne dolžnosti sem sicer opravil .. dojel pa sem da je pomembno sodelovati ...
pa čeprav u takšnim ali drugačnim gatama ali brez njih ..
sam bruko sem si pa naredu .. pa še 3 dni sem sral mivko ..