četrtek, julij 14, 2005

the Svetovni prvak of The Kuhna Bujing sessions

Uglavnome .. a je kdo kdaj mislu pa vedu da je kuhno iber jebeno kupovat ..
No ja razen mene mislim ..
No ker ova noč nije moj dan zdej spljoh .. sem se odloču da napišem zgodbo o tem kako sem kurčič čevapčič šu da kupim kuhno ..

uglavnome .. vse se je začelo pred davnimi davnimi časi za devetimi ulicami in devetimi oblaki pri najboljšemu sosedu enkrat marca 2005(al kdaj že) .. sem šu na informiranje o tem koliko stanejo kuhinje .. in res pridemo jest čevapčička in abs_star do naj naj soseda pa nam naj naj sosed sestavi eno fantastično kuhinjo za fantastično normalno ceno pač MIO .. kuhinja z vso opremo brez pomivalnega stroja ..

I RULZ .. jest bi to kar tam nabavu .. če bi ustezala dva pogoja ..
- rabim jebeni MIO
- abs_star in čevapčička me prepričata da je teba še mal gledat naokoli

.. haha minejo meseci .. izpolnim oba pogoja ;)
najdem mio in pogledam vse možne normalne kuhne, ampak tuki se zares šele začne vse skupi .. majke mi .. sem prašo !

grem na brdo u uno lesnato zadevo in spet hočem predračun za kuhno .. mi ženska sestavi kuhno .. gledamo kolk kej stane gor dol levo desno .. mi da vse od elektroluxa zraven k tolk stane k da je vse iz zlata .. pečica 200 K SIT, plošča 200 K sit .. pa kr vse je blo 200 K sit .. jebemu boga ... ok ne .. suma sumarum cela kuhna 1,2 mio . pa 70 k sit za montažo .. pa verjetno za dober dan in dober noč .. 100 K :D kwa jest vem ...

ok grem u routarja .. pa dobim vprašalnik .. kolk sem velik !?!? .. kolk smrdim .. kolkrat drkam .. in kolikokrat sexam .. pa aja .. kolk bi zapravu za kuhno :D .. in jest .. ok 1,3 MIO ..

mi sestavljamo kuhno .. končno najdeva s čevapčičko eno k nama je ok .. pa da ne zgleda 400 % češka .. in začnemo .. risat pisat .. delamo načrt .. in znesek pride .. hehehe .. aaaaaaaaaa .1,1 MIO sam za leseni del :D ja fajn .. sem si bruko naredu .. prov zanimal me je kaj si je mislila ko sem reku 1,3 MIO za vse skupi .. verjetno se mi je na polno režala ... v sebi seveda .. sem vdihnil in izdihnil "aha .. ok hvala .. aja pa še oprema dodatna vsa .. ok 1,6 MIo skupi a ne .. " .. in se poberemo :D

pol pa akcija .. ker mi je bila pri sosedu martza una kuhna najboljša .. smo nazaj k sosedu pičili
.. pridemo spet ista ekipa kot davnega meseca in se začne .. mi povemo kaj bi radi .. pravi modeli jah .. pol urce pa bo ready .. pridemo nazaj čez pol urce in TARAM !!! .. kuhna narisana zmontirana .. vse tata mata ..
pol se pa deklici začenta zmišljevat .. pa to pa ono pa tretje pa tale barva pa tale šipca pa un obešalnik itd .. in danes .. končno dobim predračun .. WAAAAAAAAAAAAA

končno.. se lahko ubijem .. like kuhinja z vsemi aparati skupi .. bo prišla like 1,5 MIO .. AAAAAAAAAAAAAAaaaa .. da ne omenjam še štromarja in vodovodarja in knauferja ... MIMI ..

A ma kdo kej odveč riža za jesen .. k bom kr lačen ...

ampak bom mel pa novo kuhno .. a kdo ve če se lahko prijavim na tednik za reveža zadnjega četrtletja pa da mi v tušu nafilajo vozičke s hrano da bom lahko kej kuhu v tej novi kuhni ...

drugače pa je moj TR 02100-lačen-debil .. tko da lahko kr tja nakazujete prispevke ;)

al pa če pride kdo kej skuhat :D

aja .. pa sam steklena polička stane .. hmm.. 71K sit ;) 200 x 50 dimenzij

2 Comments:

Blogger JA-NE-Z said...

Ikea

1:08 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

sux big time ;) ... bli tam pa vidl pa bli razočarani .. pa šli

8:39 dop.  

Objavite komentar

<< Home