torek, avgust 23, 2005

Sam svoj majstor (al se pa sam staram)

No včeri mi je kapnl da sem tak k moji starci .. čudn, razumen, avanturist, humorist, čevapčič. In to mi kapne u glavo ravno med opravljanjem stanovanjskih opravil. Prav tako mi pade na pamet da mi pomladi bežijo mimo ko znaki na avtocesti. Gledam u strop vse belo .. ok skor .. ampak o tem kasneje .. najprej mal življenskih modrosti .. Ja res je življenje ena čudna matematična enačba ki ima sam eno rešitev .. pač 0 .. na konc je vse skp nč .. razen par ostankov pri deljenju ki jim pravimo potomci. Ja takle mamo .. čist se sam seb smilim .. če verjamemo u dedka mraza njegove konje al osle al kdo že vleče tistega starega dedka ke po svet .. Nisem žalosten nisem depresiven.. prov fajn mi je ... končno .. ampak res KONČNO so se pokazali prvi sadovi tredega, marljivega in u bistvu prov zajebanega dela ... kot je bilo enkrat pred meseci omenjeno sem pač svojo bivalno luknjo, katero sem ljubkovalno poimenoval kr Beirut, začel preurejati v nekaj bolj avantgardnega, lepšega, bolj COSMOvskega. Ker se mene smola drži na vsakem koraku in me tudi tokrat ni spregledala, sva pač skupaj dala skozi dokaj zanimiva dva mesca.
Stvari ki sem jih podedoval od prejšnjega stanovalca (ne lastnika):
1. Ne dela bojler za toplo vodo in gretje
2. Zjebani ventili za vodo
2.1 posledično se mi je zjebu še Drekoplak(tm by ME) (to je una mašinerija ki spuca za tabo iztrebke v školjki, ko pritisneš na gumb)
3. Zjebana vhodna vrata
4. Stene urejene po sodobni Sarajevski arhitekturi letnik '94, h kateri so veliko prispevali Srbski topovi
4.1 luknje v steni ko da živim v ementalerju
5. Kr lepo spraskan parket
6. rdeče tangice, katere sem potem do zadnjega imel nekje obešene in katere so nam redno postavljale vprašanje, čigave so ...

To je vse kar sem dobil in seveda vsak normalen čudnež si bo luknjo spremenil v pač očesu prijazen prostor v katerem se da vsaj usrat in potegnit vodo če ne drugega.

Ja super fino fajn .. začnem ... naredim bojni plan .. si postavim deadline .. razmislim .. akcija ..
naročim kuhinjo ... naročeno
pokličem štromarja .. mimi .. zrihti mi .. pogruntamo da je štrom kable nekdo vlekel na oko po stanovanju .. (mogoče kak znanstveni fantastik) .. zrihtamo ..
pokličem majstra mi zrihta vodovod in Drekoplak .. spet drug majster bojler ..
pridejo modeli in mi u šusu spedenajo knauf .. ja knauf rabim samo zaradi lepote in popolnoma nič drugega. To je pa tko če sabo v trgovino pelješ DVE ženske namesto da bi šel sam. Sej mi ni nič žal, moram rečt da sta Abs_Star in čivapčička čist fajn razmislile vse in se prov fejst fajn odločile kako in kaj .. sej konc koncev je bil itaq moj keš .. tko da me sploh ni (TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK VELIK) šokiral (majke mi) k stane ena štanga iz rostfreja svojih 35 K sit .. ampak .. bo pa kuhna fency pa cool !!! take tud v revijah ni .. hehe .. damn we're good (še enkrat hvala obema za VSE !!!) Ostalo pa mi je samo še ... samo še .. beljenje .. in res .. kupim jubolin, jupol, vse kite vse žive možne pripomočke .. pa še en vibrator da mi masira ... ja križ, k je kr težko nosit vse te 25kg lamberje gor pa dol po flatu .. izravnam stene .. kolega mi porihta knauf .. in akcija .. mačke v roke in GO GO GO .. malamo eno steno, drugo, tretjo .. imam tako mini KAO predsobo pomalamo tam začnem strop končam strop ..
pustiva s čivapko da se vse posuši pa prideva nazaj .. hehe .. no pozabu sem pomalat cel strop v predsobici, pa še en kos stropa v kuhinji .. aja .. pa še kopalnico .. (PUT YOUR FAVORITE BLUSH SMILEY HERE !!!!) .. ja sej .. ne sprašujte kako k tud men ni ratal pogruntat .. uglavnem potem sem naknadno pomalal še to, počakal da se mal posuši in akcija še drugo roko čez (to pomeni v žargonu DA PREBELIŠ ŠE ENKRAT !!! ;) ) taram .. danes zjutraj vstanem .. pogledam .. jeboga .. bel flat mam .. hehe .. lepo belo .. popolnoma nedolžno .. sam kabli mi visijo iz stropa in sten .. ampak .. te naj bi nadomestile luči in raznorazna bela tehnika ..
in tako sem zopet pogruntal da se staram .. nekje vmes, med malanjem sem se spomnil na to, da se staram, da sem prišel na to da si sam svoj flat rihtam. U najbolj ludih sanjah si pred 3mi leti nebi mislil da bom kaj takega počel, tud DEJA VU-ja ni bilo, čeprav sem mal prihopata in jih imam na leto vsaj 5x (zgleda so me z dobrimi antibiotiki filal k sem bil mulac .. Ajm sikik nau !!!) Jupi .. I guess it all fits the tipical human profile .. whats next ??? Zdej rabim sam še LCD TV !