ponedeljek, september 26, 2005

Posrano nedeljsko popoldne

WARNING !!!! Explicit Content ... Če imate slab želodec, srce ali pa se smejite preveč na glas, Vas pozivam da tega ne berete ker text ni primeren za Vas, mladoletne ali pa polnoletne z zgornjimi težavami ..

To da imam smole več kot pametni, že ptiči v Fužinah ćivkajo "ćiv, ćiv" .. ampak splet okoliščin, pa tokrat dokazuje da premagam tud največje smolneže u tekmovanju za največjega osmoljenca na obli ...

V petek naj bi pripeljali kuhinjo pa so mi na Merkatorju sporočili da je kamion, ki naj bi pripeljal kuhinjo iz bogsigavedi kere dežele evropske unije, zalutal in ga ni .. naročen naj bi bil ob 10 zjutraj pa ga tudi ob 15:00 ni bilo na spregled .. seveda razumem kako je če na poti v slovenijo naletiš na avstrijske ali nemške cestne zastoje .. pač fotr je šofer in poznam miljardo zgodbic itd ...

1. Dejstvo:
ni kuhinje .. jemo zunaj v gostilni

Mine sobota in pride mimo nedelja ..
2. Dejstvo:
Glava za 2 številke prevelika .. tiger (iz časa ledene dobe) je HUUUUUDA žival

Dvignem rit iz postelje. Kolovratim po stavnoanju .. se s čivapko odpraviva na kosilo v naše okoliške gostilne ...

Najprej v najbližjo pa se odločiva da je bolje če jo mahneva na sprehod v km odaljen Tacen in tam potem pojeva kosilo, tam pa se usedeva kasneje ob Savo in vegetirava

3. Dejstvo:
we walk a Km !!!

Se usedeva . naročiva hrano .. in zraven pijeva .. moja malenkost CocaColo in čivapka Vodo .. za povrh .. pa liter mošta ..

4. Dejstvo:
Mošt Prijetnega okusa

Pojeva .. se pogovarjava .. me zašraufa po trebuhu .. ok pač včerajšni alko, trenutno kosilo, čez pa kokakola in mošt ..

5. Dejstvo:
Dont mix ..

Me šraufa .. me začne napenjat ..
gre čivapka na Wc .. jest počakam pred gostilno ..

6. Dejstvo ..
Napihuje ...

Pogledam okoli sebe .. ni nikogar .. se odločim da kar je za ven je za ven ..
Bi spustil veterc .. ampak

7. Dejstvo
I shit my pants 1 Km od doma PEŠ !

Pride čivapka razložim situacijo .. mi umre od smeha ..

8. Dejstvo
"Ne to zdele ZARES ni smešno"

Hojo da doma ..

9. Dejstvo
Hodim kot pingvin, šraufa me ko nortza .. zgledam kot bi tekmoval v hitri hoji ...

Vmes me še 5x požene .. zadržujem .. švicam ko konj ..
AAAAAAAAAAAAAAAAA .. čivapka se smeje .. ja sej je smešn .. men je blo pol tud

uletim dam .. se primem za školjo in se po domače povedano "poščijem" ... uvatio me driskič u nulo ..

10. Dejstvo
Double anal pissing sessions with absolute cleaning of internal organs commited


Zaključek ..

Preživel posrano nedeljsko popoldne ...

V tej nezgodi ga je najbolj najebala moja psiha .. Ostale živali, rastline in ljudje mimo katerih sem pingvinil pa so ostali živi in zdravi ..
hlače so bile samo mokre niso bile posrane kot sem sprva mislil (driskič je le tekoča pizdarija)

mogoče odprem Društvo Posranih Slovenije ... še razmišljam ..