ponedeljek, avgust 29, 2005

Ma umetne si bom kupla!

Pride jesen, pa sonca ni pa je ta pofu*** dež, pa mrzl, in očitno bejbe pademo u en fleš, de bomo zdej več doma.

In tko sm se jst blondinka numero uno, odločla, da k sm pač mau več doma, bi bil pa že cajt da kej po stanvanju naredim. U bistvu mi to ni svanulo kr tko na lepem, ampak ko mi je u kopalnici še zadnja luč crknla in si v nedeljo nisem mogla zobov zjutri umit, pa to je še nekot šlo, pol pa grem u wc... ja itak, še tam ni luči....pa mal pogledam po stanovanju in ugotovim:

vseh žarnic v stanovanju: 12
vseh DELUJOČIH žarnc: 6

Od tega 3 na mestih ki jih u lifu ne pržgeš, razn kadar morš lampo selit u kopalnico da si zobe umiješ.

No pa sem se jst odločla da bom šla v nakupe da si kot emancipirana bejba tole kr sama zrihtam.

1. obisk trgovine:
Kakšne navoje pa rabte (debele, tanke, ...) ja kake take kot jih majo žarnce...
Kako dolgo neonko pa rabte?, Kako pa se zatakne v luč, pr strani al na koncu..?

Fack, nč grem pogledat dam.
Poberem škatle, pa vse kar se mi je zdel,....aja pa toust bom pojedla k tole bo trajal...pa tko lepo mi crkne še varovalka 8to predvidevam, k pokličem par ljudi, kaj bi lohk blo k je počl pa stuff) No bom še to kupla...

2. obisk trgovine: Ha zdej pa vem odgovore- dejte mi že te jebe** žarnce.
Aja pa rabim še varovalko.... pa smo tam..
E nečeš! Vse mi dej vsako po neo. Ena bo že prava.

In pridem domov vse popedenam, pol pa luči pržgem, pa radijo, pa touster... pa vse naj bo pržgan k zdej VSE DELA!!! No ja mogoče je blo bolš k je bla tema, k sem ugotovila da so mi vse rože crknle čez poletje - tud tiste k niso moje k sm jih kao čuvala čez poletje!

3. obisk v trgovini- vrtni center 1, 2 in 3
Katero rožo pa rabte? Ja to vrsto mamo z 3-mi različnimi listi,.. Ne taksne pa ni.-... kok velke pa rabte....

Ma umetne bom kupla, sam ne me več sprašvatt!