četrtek, november 24, 2005

Posvetilo - ali kako se zaveš da si lahko svoje probleme v rit ....

K ti gre cel svet na kurac, k nisi v dveh mesecih uspel kupit mleka za kavo od overlouda v službi, k se sprašuješ, koji kurac mi je tega treba, k ti grejo vsi na živce....k so vsi arogantni in vase zagledani (zaradi svojih filmov k si jih ustvariš v glavi, da ne bo pomote) in ne vidiš prsta pred nosom, zato ker nimaš časa zase in si utrujen, te iz svoje ego sfere butne na tla oseba, ki sedi poleg tebe v pisarni in ti zvečer, ko si ji cel dan najedal in jo teral do te mere, da nima časa niti na kosilo it, potihem reče, da ima danes rojstni dan.

Fack zakaj nisi povedala?
K nisem hotla, k mamo tolk dela, pa je treba to nardit.
NINA Pustila si me brez besed. (Tuki je zdej se vatromet, pa darilčki,....)

Vse najboljše! In sorry k sem zmaj!

3 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

pa kako nis vedla da ma rojstni dan !? halo !?!? !

3:07 pop.  
Blogger urbanapodgana said...

Tole je povzročilo hud naliv in drastično porabo robčkov ... ne vem kaj naj rečem ... hvala hvala hvala ... martini soon

1:05 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

Ueeeeee, se meni gre na jok, ko vas takole raznežene ujamem, pa čeprav sem že 1 leto out. Ekipo še vedno pogrešam, ker ste bili vsi njeni posamezniki res zanimivi in fajn (z vsemi napakami vred ali pa prav zaradi njih).

Lupčke Podganci in Ivlčiču (čeprav dvomim, da bi mi jih v živo dovolil pripopat brez kakšnih ivl pripomb). :*

11:33 pop.  

Objavite komentar

<< Home