sreda, oktober 05, 2005

Stolen Underground Kod Moja Doma

Moja doma ma full velik kvadrata .. celih 32.2 .. Ima notar zdej kuhinju pa mam velik, veliku umaru, da si spravam cunje, pa mam mal veliku dnevnu sobu .. pa bi blo fejst fajn da bi lahko kam postavo međunožno guralo .. In ker to pać ni blo moguće in ker sem dobo informacije da obstaja v mojem bloku kLet ki pripada mojemu novemu stanu .. jah kot zavedan slovenac sem se odločo da jest najdam to kljet pa da pol to jest uredim za moju čevapku pa mene da bomo kolo da spravimo notar .. Super .. pitam jast mal ljudi .. že daljnega junija .. kje da je ta moja klet .. nihće nić ne ve .. vsi se prave tupi glupi .. nikdor nič ne ve.. razan en susjed mi pove .. da glej da bi mogla da je tam res ena izmed ostalih kletova moja .. Jao meni kera je to .. pa kličem une ka su sezidali tu hišu .. pa jih kličem celiga julija pa pol avgusta .. pa mi kurci šele danas zjutri povejo da nej jih jutar še enkrat pokličem .. pa pička jim svima, znate vi kje da jim zrasla, jeben papir, kaj mu strokovno rečejo ELABORAT bi mogo imet usak stanovanje .. pa ni tega .. pa jast kot zavedan Sljovenac .. mal na svojo mal na pravno ruko .. grem da fizićki najdem ta klet .. spet mi sosed edin ka kej ve, pa se mu mal sanja .. pa edin k sem se sploh z njim družo parkrat odkar sam tle .. pokaže te kletove pa me pelje dol pa midva mal gledava pa najdeva .. JOJ mene .. vid moja klet .. taka lepa lesena .. rešetkasta klet .. ja full super fino fajn .. zdej pa vid .. ima not smučke pa ma not uloženu zelenjavu .. pa jast kot zavedan podalpski čovik ... pustim vse .. vidim MOJE .. MOJA KLET .. MOJA ELEKTRIKA VOZI U KLET .. U TO KLET .. jebote men nekdo že leto dni krade elektriku .. ajme .. pederi .. bum ga ubio .. al pa ne bum .. bum ostao zavedan Janez .. pa grem doma ... pa napišem na listak .. Jazt bom sprazno klet naslednju sobotu .. moju klet, da ne bo pomote . pa bi proso da je do takrat ta dotićna klet prazna ... men treba za moj kolo ta klet .. pa da barve dam notar .. pa tko .. da si lahko nardim mučilnico za mlade fantke .. ne sej ne .. nisam ti jast iz toga testa .. in ćakam .. ponedeljak .. nič .. torak nič .. qrc mene mal skrbi .. pa kličem odvetnika grem do njega .. pa midva bojni plan .. kaže men čika advokat .. sine Alberte samo ti promijeni ključavnicu .. pa pol čaki da pride kdo po tu zelenjavu .. pa po te čudne dile pa smrdeće pancere .. ajd uredu brate .. jaz .. ok .. bum zameno kljućavnicu .. ni drugega .. sem se še dogovoro da pride naš đeki ćen u akciju .. en mora da zna kako se sname ta ključavnica brez da podremo celu klet .. tko da bomo vidl .. bom poročo kaj se bo pol zgodilo .. zaenkrat nič ne kaže da bi koga kaj motilo da jazt vzamem svoju kletu nazaj ... Tu Bi Kontinjud ...

2 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

evo .. danes četrtek .. 6.10. sem pršo u klet pa je klet prazna .. PRAZNA !!! mam notr sam enu špiglu čekdo rabi .. da mu dam .. LJOL !!!

6:24 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

sam vseen zamenjaj klučavnico, a ne. da ne bo en teden po tem, ko boš biciklo not parkiro spet prazna... PRAZNA!!!

2:02 dop.  

Objavite komentar

<< Home