sreda, oktober 05, 2005

K vam kupjo darilo za rojstn dan

mam super družbo! Vsi prijatli ki soustvarjajo tale blog + še enih par so zbral keš in mi kupl za rojstn dan tatoo. Ta prav, ta boleč, ta večni...in tko razmišlam kva bi za zmeri mela na mojmu telesu.. orla čez hrbet, jezusa na rami, tigra čez joško, košarkaško žogo s krilci pa z verigo modela gor zavezanga, Urban forever k ga anglčki držijo v zraku... milijon idej, aja pa vsak je mel še svojo ka pa če si daš....

u glavnem 2 x prestavm datum k baje ne smeš na sonce pa stuff pa sm upala da bo letos ipak še kej poletja da bom šla na morje, pa ga ni blo...in pol se grem TATUVIRAT!

Unmu miljonkrat ideje pa skice pa pozicije, pa model na konc obupa pa prjav ti kr prid pa bova direkt risala. Ne ti men direkt jst sm dizajner, pixl art, pozicija, detajli, odtenki, stil...ti pa men direkt.

No nč in grem jst pa moj support team, ki je bil po moje najobsežnejši do zdej tam (no na konc je sam ivl čaku do konca k je mogu k je mel keš da plača moj art work), in ugotovim de me bo tetoviru model k me prvič vid in da sm jst une moje ideje pa skice pa stuff 2 mesca enmu modelu k je "tajnica" razlagala. Ajd ponovi zgodbo... tip me ne jebe, k ma družbo zadi .. pa me prestav za pol ure, po pol ure mi jav de nej kr zvečer pridem...aja pa ni omenu da rabim čokolado pa red bull, pa noben mi to ni povedo pa kao vsi so to vedl k me je un tam pol nadru de brez čokolade me pa ne more tetovirat....

U glavnem model pol tam neki nacrta, pol vse kao razkuž prprav, rokavice sterilno pa stuff pol pa en not s perom uleti pa mal pijeta pa jebeš sterilnost... ampak kao on je profesionalac pa me šprica, pa opozarja da se naum cesa dotaknla k bo mogu pol vse se enkrat razkužit. Pol pa kje hočeš ta tatoo- na pički- no pol se pa sleč.. hm ka pa prjatu tle not a bo tud gledo pa se naslanjo nad mojo... a misliš da jo prvič vid.... pa mal nazdravta....hm no mogoče pa nebi na pički a lohk bol gor.. pa nacrta skico..hm mi ni všeč.. in pol tko probujeva pozicijo un že tadrug per zram pije...in najdeva točno tapravo pozicijo. Ja evo začnimo.

In pržge model en metal ful naglas, pa nažiga pa žega pa pili... fuck... men se bo sfukal, no pa sej bo mali tatoo- kolk dolg se bo tole delal? 2-3 ure NEEEEEEEEE....

No ko je vmes uprašu če boli sm že skor prjavla ja tale muzka, k verjamte tetoviranje je nula napram unmu torčerju od muzke.

Tko da nč bat sam CD sabo nes!

Aja čokolada je pa ziher za daroilo za bejbo k pride ponoč nažgan dam pa ji jo pusti na pouštru, k jst jo od trenutka k sm mu jo dala nism več vidla.