ponedeljek, oktober 10, 2005

Vse to .. in to v soboto ...

Spet je bil en simple nežen vikend .. brez prekomernega naprezanja in kolobarjenja po živilskih površinah. Uglavnem vse enostavno simple in oh in sploh ..

No ja no skor ...

Za soboto zjutraj sem bil dogovorjen da grem z znancem odigrati partijo nogometa .. ne namiznega .. ampak pravi nogomet .. un k brcaš žogo .. moram mal rit razmigat .. ker mi bojo kile kmalu prehitele IQ, če bom tako nadaljeval.. pa sem res brihtna buča navsezgodi dvignu rit pa odmigal novim dogodivščinam naproti ..
aha .. še pred tem .. malo dejstev .. like 10 let nisem laufu, šprintu ali se ukvarjal s kakim rednim športnim dejavnostim .. kondicije mam tolk k sahara na leto snega .. got it !? .. in jest grem fuzbal .. ajoj ... čivapki pošljem še poslovilni SMS .. da v primeru da izdihnem lahko obdrži računalnik .. ga bo še rabla za diplomo ... in prispemo do fuzbal placa .. srečamo soigralca .. in on takoj "jest bom danes sam do 10 ker mam pol teniški turnir naprej" .. jest pa sam u glavi misli "!?!?!?! ajoj .. sami športniki pa jest invalid " ... uletim notr tipi zgledajo mačoti .. močni pogumni .. jest majhen pa debu .. "GULP" .. začnemo igrat .. sem šu takoj na rezervno klop ... da jo pogrejem za ostale .. padajo goli .. grem v igro .. je full fajn .. igram .. sopiham .. streljam .. se žogamo ..
izkupiček nogometne tekme:
- 3x nastreljan u telo (s šusom davida beckama)
- 2x konkreten padec na bok in rit
- izguba 15L vode iz telesa
- nastreljan v mednožje (sem bil celo ponosen, da me je sploh zadel u tiča glede na to da ptiči čivkajo da mam full mejhnega )
- 1x nastreljan u glavo
- 3x prejel gol med nogami
in za suma sumarum .. zadel 3 gole .. enega od teh po Van Dame Načinu .. s petko
se ohladimo in končamo nogomet .. gremo s kolegom na drink da se spravimo k sebi .. švicam ko konj .. prideta pome čivapka pa Ivlčič .. gremo do mene .. plan za tisti dan je še meni urediti do konca par stvari po fletu .. gremo še v merkatorija prej ... pridemo dam in začnemo z delom ..
spet dejstva:
- hrbet me boli za znoret .. (muskalfibr u križu !?!? WTF !?!? )
- mišice še ne
- ne morem nič dvignit kar je težjega od kante za smeti ..

"Ivl dej ti tole prestavi" je blo več ali manj zahtevano tisto popoldne ..
Ivl mi je pomagu .. naredili smo fantastično opravilo in skuhali kosilo .. cel dan reveži nismo jedli nich .. reveži smo bili sestradani .. vmes sva z ivlom uničla flašo Havane Cluba .. mene lakota čist minila .. u glavi pa filmi .. čakamo zvezdo .. Zvedza se najavi .. jo čakamo .. zvezda najavljena ... čakamo .. kosilo že 3x pogrejemo .. čakamo .. ivl že čist lačen .. čivapka čist lačna .. jest prbit k metek .. uleti Zvezda .. nas vse lepo nafutramo in Zvezda Ivlu prinese darila.. odkar sta skupi se je tip začel celo oblačit po najnovejši modi.. in eno izmed daril ki jih je prejel .. ne vem če lahko povem na glas .. ampak .. je mene med kosilom stalo pol ure smeha in trikratnega zaletenja hrane v grlu .. pa skor sem iz stola padu .. no tolk vse v eni voodoo soboti .. aja pol sva s čivapko gledala še michaela douglasa in Demi Moore v enem zanimivem filmu .. pol ure pred koncem je mene zmanjkal .. zjutri .. TONA POSODE ZA POMIT .. in ker sem bil priden in vse pospravil dokler je čivapka dvignila tisto lepo sexi ritko pokonci .. sem prejel bonus .. kak si lahko le predstavljate .. pa verjemte mi da tud bliz niste ;)