četrtek, januar 19, 2006

Vprašajte me in jaz ti pomagam....

No dons po službi smo šli contributorji na en drink. In pridem prva tja, čakam Ivla da prcapla za mano, pa si poiščem kup enih revij, da bom horoskope prebrala, k to je edino u naših cajtngih, pa še te bejbe na pamet pišejo, pol veste prbližno kakšna je kvaliteta čtiv v poplavi naših dnevnih, tedenskih in mesečnih edicij....ampak that is not the point...

Po horoskopu k itak laže, pa jst ne verjamem u to, pa po vicih k je bil edn celo za koga k ma več IQ-ja k je temperatura trenutno zuni, pridem na zadnjo stran enga master cajtnga, in mi pade u oči naslov...???, čaki to pa moram prebrat...Posilil me je pes...WTF?

In ena (rečmo ji osoba A), sprašuje: da je zadnjič bla tko zvečer doma, sama, pa ji tko mal pade na tla svinčnik. In ta svinčnik se skotali pod mizo in ona hop na vse 4, pa dejmo mi zdej ta svinčnik pobrat. Pa pride mim njen kuža, k je ful pridn in si jo tko po domač privošči. In ker je ta osoba A šibka, kuža pa velik, je naenkrat začutla eno bulo, v seb in jao kva pa zdej, pa pejd dol, pa seveda ni ubogo, pa jo je posilo. Zdej pa ne ve kaj naj, k se ji zdi da vsi vejo da jo je njen kuža.

Pol pa da je bed, pa samomori pa stuf, no pol pa zadnji stavek: da ko se pa samozadovoljuje se pa ful zrajca k pomisl na to da jo je kuža. Kva naj naredi.

????

Čaki mal, kok te je pa sleko...kok je pa on tud pod mizo zlezo pa mel pol plac še nate skočt, k je kao velik,...???
Ok bom še enkrat prebrala, mogoče ne štekam...NE prov sem štekala! sam ne štekam, kva...

Ja kva čmo, simpl: Pes jo je posilil.

Jao.

2 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

to bi bla deklica zame .. a kje piše telefonska !?!?! Bom kolegu reku za pitbula .. jo bova skup rila ... LOL

9:15 dop.  
Blogger Black Betty said...

mogoče je mela pa samo tok zlo realistične fantazije, ko si jo je žulila in fantazirala o kužiju...

bad dog. really bad bad dog. ;) ROFL pa še LOL povrhu!!

5:36 pop.  

Objavite komentar

<< Home