petek, november 25, 2005

Zoboubol

7 pravljičnih let je minilo odkar sem bil zadnjič pri zobozdravniku .. 7 magičnih let je minilo odkar sem zadnjič poslušal patetični BZZZZ zvok, ki mi je pral možgane med sedenjem na mučnem stolu .. 7 jebenih let je minilo odkar sem se nazadnje kregal s očalasto kokošjo na recepciji zobozdravstvenega doma na aškrčevi .. 7 let je minil da me je spet začel kej bolet po tem mojem gobezdavem ustju. V tem času se je zgodilo marsikaj. Od tega da sem iz 4ih zob naredil slovensko naravno znamenitost (beri: jamo). Do tega da sta mi odpadli 2 plombi. Sreda sredasta pa mi je zaznamovala teden .. in tako v ospredje tedna dajem zobobol, ali pa to sploh ni zobobol ( kaj pa če je vse res !??!?!).

Sedim v službi, delam, auwa .. matr neki me boli nad desno sedmico. pojem lekadol .. delam .. AUUUUUUWAAAAA ... matr .. pojem še en lekadol .. grem iz joba .. pojem 2 primotreba .. pojem nalgesin .. nafilam se s tableti .. hočmo spat .. AUUUUUUUUUUWA .. mimi .. čivapka me stera u auto .. gasa metelkova .. jeeeeeej .. pridem tja se potožim, razložim o 7mih letih boja z zobozdravniki, se ženski prekrižata, zmolita dva oče naša me lepo pogledata in smrt fašizmu svoboda narodu gas u moj zobovje ..

ker zob !?
sedmka zgoraj ..
lokalna anastezija ... odpadlo pol plombe
BZZ BZZ BRRR BRRR .. AUWA .. roke stiskam ...mimi ... ženska gleda .. spuca ostanek plombe .. zob uredu .. ženska gleda .. ta druga gleda .. vsi gledajo .. se čudimo zob uredu .. sledi
Dr.:"pa kako veste da vas ta zob boli ??"
Čevap:"Če bi me luknjasta 4ka bi me bolelo nad 4ko .. kanede !??!"
BZZZZ BZZZ ... mine pol ure .. BZZZ BZZZ
gospod, ta zob je SUPER UREDU !!! sam plombo bi dal čez in je TIP TOP !!
nich .. izvolite ketonal .. obvezno k svoji zobarci pa 3000 sit prosim ..
plačam se nafilam s tableti gremo spat ..

četrtek:
kličem zobarje .. nima noben zame časa .. nalgesin zadane k slona .. jecljam .. jem jih kr z lekadoli da bolj trga .. jeeeeej .. še kak šnopček pa bi bil na konju ..
kličem okol zobarje .. dobim proti koncu popoldneva telefonsko od ene zobarce, jo pokličem se dogovoriva .. akcija ..

petek aka danes:
najprej na slikanje, gasa k zobarci .. ženska starejše postave, simpatična posluša jugo rock, men se zdi da je iz bosne .. faca u nulo .. dam sliko .. gleda zobe .. se križa, ker sem res v tem času postal mobilna naravna znamenitost. Gleda sliko .. sprašuje .. pravi ..
gospod .. še eno fotko zob bo treba .. pa da naumno šparal .kr celo čeljust prneste pofotkano, da bom vedla na čem sem ..
pravi .. glede na to da je zob uredu .. je potrebno naresti najprej fotko .. potem pa gas na oralno kirurgijo .. aja .. pa zobje so super, trdni, sam kurc k mate preluknane k ementaler ..
in evo .. bolečina ne neha .. boli na 5 min .. pa mam 10 min mira ... pa spet .. a ženska ne more nič ..

oralci ne delajo, razen une iz salomona, tablet mi bo zmanjkal precej kmalu, grem v vikend bolj presran kot pri ogledu fredija krugerja ... JEEEEEEEEEJ

se še kej tipkamo če prežvim do operacije ...

moja diagnoza: verjetno sem si kak živc nad desno zgornjo sedmico vnel nekje med potjo na job tisto grdo sredo k je pihal .. a boli ko pr nortzih .. pa kljuva .. pa še jutr ma ivlčič rojstni dan pa pijanko ..
ostaneva samo jest in moja prijetna bolečina ... že razmišljam da bi se ustrelu u nogo, pa bi se bolečina preselila kam drugam za par dni ... jeeeeeej

1 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Toԁaу, ӏ went to the beаchfrοnt ωith my
kids. І founԁ а sea ѕhеll and gave it to my 4 year old
daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She plасed the shеll to
her eaг anԁ screаmeԁ. There was a hermit crаb inside
and it pinched her ear. She nеver wants to go bаck!
LoL I κnow this is entirely off topiс but Ι hаd to tеll someone!



Fеel frеe to suгf to my site; wiredtree Review

11:21 dop.  

Objavite komentar

<< Home