sreda, januar 11, 2006

O mojih športnih podvigih al pa moje ljubavne težave ...sej ne vem

ker je tole blog in ker noben od nas debilankotov ni nič napisu .. pa da zadeva ne umre vas bom v naslednjih 10ih minutah moril s svojimi frustracijami, željami, jezo in ostalimi spolnimi pripomočki.

Kwa se mi je v vsem tem času zgodil je za cel roman čtiva, pa se mi ne da tolk pisat, bom samo športne dejavnosti povzel, ker pač tole je edino kar je trenutno in .. oz še neki je .. pa bom s tisto informacijo še mal počaku .. da je bolj napet blog .. k pol ne veste kwa se zares dogaja .. ali bo hrabri mišek pripeljaj dovolj hitro poletno jedožerko .. ali bo jutri sneg .. mi mogoče noge smrdijo in ali čebula res dviguje spolno potenco ...

uglavnem .. vsi vemo kako sem šu prvič plavat ... kako sem šu na fuzbal itd .. stara zgodba ... zdej sem že pravi multialtet .. pred mescem me je čivapka pustila .. razgloz za to je po eni strani smešen po drugi dokaj resen .. če vam povem da ko skočim v na drugi strani doživijo cunami, potem vam je lahko jasno kaj je main problem .. I'm fat .. uš debelušček .. slonček .. PRASE ZAVALJENO ... in ker je moj moški ego to zabilo do nafte u saudski arabiji in ker sem kmet da se zarad tega sekiram, da ne omenjam da bi se z glavo najrajaje kdaj pa kdaj ustrelil v pištolo, sem se zaradi prebolevanja čivapke zbujal sredi noči .. sej veste .. pač jebeno je k kr ne moreš spat .. kr vse je čudn .. pač kriza .. navelčen na osebo pa je ni .. grozn ti je .. aaaa .. in ker sem človek ki se pač po naravi hitro ujezim .. sem se tudi sredi noči enkrat na polno razpizduliru .. bojda je bila ura ene 3 al pa 4 .. sej ne vem .. uglavnem spat nisem mogu .. jezen na polno .. kaj je boljšega .. BEJŽ LAUFAT ... se oblečem ko polarni medved .. naj bi blo tisto jutro jebenih -5 sotpinj .. se obujem .. kr une dvoranske copatke ... gasa .. pizda kam laufat !? .. ma nich kurc ga gleda .. gremo proti tacnu .. žvim itaq u šmartnem ... tko da to je like 1 km stran .. in res .. štartam .. laufam .. ne mine 5 min .. jeeeej .. pizda jest .. .am .. men .. ajoj .. FAK teče od mene .. ok dam bundo dol .. jo zavežem okoli pasu .. laufam .. sej je smešno .. noč nobenga ni mimmo .. hvala bogu .. da ne povzročim kake prometne nesreče, ko se mi bojo režal za volanom .. laufam .. pridem res do tacna .. zadihan ko konj .. pljuča sem mislu da bom kr u savo vrgu .. kašljam .. kreham .. iz surle mi teče v potokih .. fak čevap .. ti si res kreten .. in potem spet .. aha .. zakwa me je že dumpnila .. hehe .. spet čist jezen .. laufam nazaj .. do pol poti je blo še super uredu .. pol se je pa začel .. aaaaaaaaaaa ... umru bom .. mi mi.. umru bom .. mišice bolijo .. vse boli .. diham ko konj .. puham k lokomotiva .. kašljam .. ampak se ne dam .. jeza je prevelika, ego u podnu .. ko pa tipa pička pusti zarad tega kako zgleda je pa to kap .. ne priporočam da to probate .. raj mu reč .. ti oprosti druzga sem najdla :D tko se mu vsaj sfukal nau tko k men ... in pridem dam .. lepota vsega je .. da je ta šmartno na klancu .. in je zadnji 400 m treba laufat u klanec .. tiste zadnje đule energije sem še investiral da sem prilaufal do bloka .. se ustavim .. grem počasi po štengah k zadnji povožen cucek, se vlečem za ograjo .. končno pridem do flata ... padem na kavč .. zagorim .. vse cote dol .. me kuha na polno .. aaaaaaaaaaaaaa .. grem pod tuš se skuliram .. še 1 uro sem švicu k konj .. hočem nazaj spat .. pa ne gre .. ni šlo .. sem upu da se bom prekuru .. pa padu za svobodo .. pa ni šlo .. sej sem mel mal mazohistično idejo da bi zadevo ponovil .. pa sem se premislu .. ker v drugo bi prilaufal sam še do žal ! ..
no tko zgledajo moji mazohistični izpadi .. hehe .. sam je pa neki dobrega .. teli dogodki so povzročili miljon drugih dobrih zadev .. pač ex čevapka me obtožuje da prej pa nisem hotu migat k sem bil z njo in da je sploh nisem maru .. ja riiight (beri sarkastično) .. zdej grem vsako drugo jutro laufat .. z ivlom smo ga začel spet žurat .. global mi je postal najboljši klub, kamor se lahko potrjen privlečem in razplešem oz. delam budalo iz sebe .. pierce sem zgubu vmes (prekleta pijača).. avto so mi razbil .. ma se dohaja, bi rekli primorci !!! .. spet mi možgani delajo da sem sposoben spisat en glup totalno dolgočasen blog ..

u končni fazi pa so blogi temu namenjeni .. da človek izlije dušo .. mar ne !?