četrtek, marec 16, 2006

Popolnoma normalen dan

Moram nekaj opravit na banki in se odpravim v poslovno stavbo Bank Austria v BTC. Tam sem bla že miljonkrat (figurativno) in suvereno zakorakam v lift, in se zaprejo vrata..sam not ni tipk...??? hm halo ne zapirat vrat..kam zdej gres ce ti nisem rekla kam me pel..hm.. mission imposible- mogoče mi bere misli. Ustavi se..hm 9 nadstropje - ne ne bere misli v drugo hocem! Stopim ven in zunej ena taka lepa mala stylish tipkovnica z stevilkami - povdarek na ena za 4 lifte...sej res da blont pa to ampak what...stisnem 2 in tam en displaj zacne neki komunicirat z mano z nekimi puščicami in črkami..." sem rekla...pa uleti lift pa stopim not pa se ustav na 3---NE 2! spet vn na hodnik (itak da lift spizdi med tem), čakam in spet un neke svoje črke...no ampak pol me je prpelal u 2. JUHU zmaga nad tehnologijo.

Pol moram še na pošto, pa je kao tam za vogalom, se odpeljem- parkiram stopim noter se postavim v vrsto...pol pa okol pogledam..čaki a nima pošta neki vse rumen, zakva je pa tu moder pa srebrn....hm če bi CGP spremenil bi vedla...stopim na šalterček dam kuverte pa prjavim priporočeno, pa me model zabodeno gleda.... hm gospa tole je pa banka. :) heheheh am ok pol pa zgleda ne morem tole poslat a ne....Fack en je pošto ukradu.

Mah nč bom šla tam pr mojmu fantu....pa se odpelem pa tam pol najdem pošto (the real one), pa oddam pisma, pa pokličem fanta, če je doma, uletim do njega grem u lift (spet lift u igri), stisnem tipko- ja ta jih je mel, pa uletim ven pa za vogal po hodniku do vrat...hm zakva pa tu na vratih piše neki druga...fack hm falila sem štuk, mah nč ponovi vajo...no tko pol ponovim vajo 3x vedno neuspešno, pol pa telefon u roke pa ... srčiiiiiiii ker štuk si že ti?.... a hočeš rečt da si u enmu letu nisi zapomnla štuka...hm heheheh, hm....liptiliiiiii....

Tam pol neki jeva pa čvekava, in kot iz topa (na pamet) men iz glčave letijo specifikacije primerjave enih tiskalnikov, pa sistemov, pa vse pasworde za vse možne CMS-je mam nekje zapečene v brainu....čaki mal a sem jst sociološki idijot? The real life idiot? Hm, test.

Avto- na kateri strani mam uno za tankat? - failed
parfum- katero znamko parfuma uporablja tvoj dragi? - failed (vem po embalaži)
zobna pasta- katero zobno pasto uporabljam? - failed (vem po embalaži)
Najljubša jed tvojga fanta? - failed
Kdaj ma KDORKOLI od prjatlov rojstni dan? - failed
Kdaj ma KDORKOLI od družine RD? - almost failed (za nečakinjo vem k je na 1. maja :))
am....aaaaaaaaaaaa

4 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

4:44 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

(Chewap Sings) american anthem: "How Blond Can you BEEEEE??"

4:45 pop.  
Blogger Ursha said...

me veseli, da ima še kdo iste, enake, podobne probleme.
Hej, a se pobarvamo na črn al pa rdeč? Mogoče bo za odtenek boljš? :)

4:52 pop.  
Blogger Black Betty said...

Hm. Ne bo šlo. Sem jest probala že vse možne barve in odtenke pa ni nč boljš. Kwečjem slabš. Še napisov na znam več pravilno prebrat.
No edin kar je kul, da vem da nisem edina. Bwahahaha!!

6:29 pop.  

Objavite komentar

<< Home