sreda, marec 01, 2006

Ko partyzan na rajžo gre ...

Bila je sobota in do danes nisem bil sposoben spisati enega pametnega stavka v zvezi s sobotnim rajanjem. Uglavnem našemili so me u nekega aerobičnega mofota u zelenih pajkicah in majčki, z blond lasuljo in belimi štumfi ter dodatno odrezano majčko.
Izgledal sem kot pravi 70's 80's aerobic model .. in himna mi je bla "A AEROBIC , A AEROBIC, A YEAH A YEAH A YEAROBIC".. ampak nas je blo 10 takih in ker ne vem kako so oni podoživljali cel dogodek bom jest napisal sam svojega ..

no uglavnem tkole nekak sem zgledu in tukaj sem bil še razmeroma lep, urejen in uglajen.

Potem pa se je začelo. Ker sem bil mislim da edini partyzan z fotoaparatom, vsaj tko je men zgledal, sem naredil like 300 slik, pofotkal sem od balerin moškega spola, do žalostnih klovnov, raznoraznih scarfaceov in miljardo disco prasičk. Za katerimi sem se zombie dokaj neuspešno metal. Neuspešnost pripisujem le napačnem razpoloženju. Namesto da bi si izbral eno pa se zapel k majmun banane, sem letal po celmu diskaču izvedel 100 imen, prejel tudi 200 kontaktov moškega in ženskega spola in dobesedno leeeeeeeteeeeeeeeel. Pil sem še redbull, izvajal našo aerobično koreografijo, ter medel vse kar je blo prijetnega videza. Uglavnem Kap ..

Ko sem zjutri prišel domov in pogledal slike, je tale tukaj še najbolj normalna, problem pa je nastal ko sem pogledal v telefon, na mail in ostale komunikacijske primpomočke. Listke z kontakti sem si shranil k v gate h kurcu, zato da jih nisem izgubil, da ne omenjam parih listkov še v štumfih in torbici od fotkiča. Zgleda sem bil res petarda, da sem si dal tolk dela s tem. Sedaj pa so se težave šele začele, kam kej paše ?! .. kera fotka h kateremu naslovu !? .. no do danes mi je uspelo razvozlati par naslovov, kar posledično pomeni, da mogoče ujagam še kako kavico ob kakih popoldanskih urah ali pa čisto preprosto klepetanje preko maila. Me sprašujejo če sem ujagu kero deklico tisti večer, pa sem odločno zanikal kakršnokoli vpletenost, če pa krožijo kake informacije jih pa kategorično zanikam, JEST NISEM BIL ! In ne tisto ni in ne bo moj otrok !! Majke mi !

Najebu (beri umru od smeha) pa sem ga včeri ko sem nas paciente zagledal na E+ .. no to zares niti nisem hotel videt in ne ni me sram, sam ugreznu bi se u zemljo. To je pa tko k gre partyzan na disco night pa pozabi, da se je treba tam drugač obnašat .. ajoj .. kaj bo še z mano !

9 Comments:

Blogger Centrifuzija said...

sexy nogice! pa še koreografijo si mel. mi je bilo že prej žal, da nisem šla, zdaj mi je pa še bolj. jebela!

1:56 dop.  
Blogger Armandoxxx said...

hmm .. tamzy .. sam zate bom naslednje leto druga maškara .. :D

6:37 dop.  
Blogger Centrifuzija said...

tud tolk sexy? :)

2:08 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

še hujši .. zdej grem še na fitnes .. naslednje leto bom še trebušne radiatorčke kazu .. pitaj boga .. mogoče bom kr radiator naslednje leto :D sam moram pol prašat kwa bojo ostali, kuhalnik, obešalnik, abs_star je lahko nočna svetilka in jaje bo Pomivalni stroj ! :D

2:25 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

Notranja oprema - kul, še ena krasna ideja. Sam klinc, če boš tak fit, bojo tebe bejbe obletavale, ne ti njih (čeprav efekt s kombinatoriko cifer in slik bo verjetno isti). Jst bom spet zvisla.

3:55 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

Če se zmenva da bom jest Radiator si ti lahko nosilez za na steno ! .. tko da bom jest visel ...

7:38 dop.  
Blogger Armandoxxx said...

kar pa se bejb tiče .. grem pa kr med gaye .. z unimi smo vsaj na isti valovni ...

7:38 dop.  
Anonymous Anonimni said...

300 slik mnsng chewapchich?

a si Kucli sindrom fasu?:-)

3:35 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

Hurban ...

nisem .. sam je blo tolk maškar .. da če bi vse posliku bi blo 1400 fotk .. pa men bi baterij in kartice zmanjkal :S

2:59 pop.  

Objavite komentar

<< Home