ponedeljek, januar 23, 2006

... sam sem res en kmet ...

Človek mojih dimenzij, frustracij in zmožnosti, pač v lifeu dela odločitve, ki so včasih celo odgovorne, nečemu namenjene ali pa kr tko mal u tri dni ..

in eno taka trodnevna odločitev je bla, da me je seodelavka začela ufuravat u neko čudno 90 dnevno ločevalno dieto .. sej stvar je zlo simple .. sam pač ješ en dan meso , drug dan, krompir, tret dan testenine, pa četrti dan sadje .. in tako ponavljaš 90 dni .. na vsakih 29 dni maš pa privilegij da se cel dan futraš z vodo .. kar sem čist navdušen .. resnično to bo zame, požeruha, nasrečnejši dan v tem letu .. in to se bo kr jebenih trikrat zgodil v teh 90ih dneh .. trenutno sem jih 7 že prebolu .. jebome .. sej je šlo kr hitr ;) .. imam tolažbo (beri sarkastično) .. da še pit ne smem .. pa si pol govorim, ko se pogledam u špegu .. "čevape, če si se zadnjih 15 let ubiju na polno se pa zdej še 90 dni trezn " ... in mi kr gre .. počutje je fantastično, alles klar her komissar .. libido na nivoju, hormoni divjajo .. verjetno od preveč sulate .. mam občutek da bom po 90 dneh imel prva dva zoba k zajc . pa sam še korene pa zeleno solato bom zobu .. hehe .. tolk k zdej pojem solate je nisem prej u celem lifeu .. fak še k se userjem je zelen ..

no pa sej mi ni hudga zares .. če me nebi, kamorkoli grem, vsi poznal .. pa vsi vejo za to dieto .. in vsi vejo da se mi je v zadnjem mesecu športno sfuzlal .. vsi vse vejo .. in temu primerno se pol tud obnašajo do mene .. "ej čevap, neki dobr zgledaš","ej čevap a boš en pir", "ej kwa pa dons .. a boš en sendvič ", "ej, mam doma zajce, pa ti loh full solate prnesem, če jo boš mel premal", "uuu čevapek .. ampak zdej si pa prov sexi k si zgubu par kil", "ooo čevap .. a te je mal skup potegnl " .. in pol se najde še vedno kdo "ej as se ti mal zredu !?" .. in pol kwa nej si jest blont mislim !?!? .. folk mamu vam svima .. žrem isto k vi .. sam pač sortiram .. k bi mel anoreksijo .. in ne ne verjamem nobenmu k mi prav da sem shujšu .. k če bi me kdo nazga vidu, se bojim da bi mu mogu plačat pogreb, k bi ga kap .. šlauf je še vedno tam kjer je bil .. še vedno iščem kdaj imajo pri michelinu avdicije za novo maskoto, se bom prijavil kot novi mišelinček ;) ...

in na konc se mi zgodi uno najbolj nepričakovano .. pridem do babi .. pa mi reče "Čevap a ti sploh kej ješ !? lej kak si !? čist se mi boš posušu !!" in že mi turi piščanca, pa krompir pa, joto pa vse kar ma ... AAAAAA .. babi jest res ne smem tega jest naenkrat .. pridem še jutr mal pozobat ;) .. je pa edina k ji verjamem da se mogoče res že kej pozna ;) .. če me ma kdo zmerjenga od pete do glave je pa to moja bakica .. sej ne vid dobr .. sam za tistimi brljavimi očmi se skriva še veliko veliko vsega ;) .. drug dokaz da sem res zgubu mal, pas mi je ratu prevelik :S ... zanč ves zblojen bluzim po flatu pa si zapenjam pas pa to .. valjda potegnem do konca .. in ni lukenj .. pa mi ne uspe da se jebem .. pa končno, BLONT, pogledam dol pa vidm da so luknje mim .. se zapnem na zadnjo luknjo ... pa mi pas visi k faraončicam .. tko like za pest je vmes placa .. WEIRD FUCK ... uglavnem .. gremo dalje .. bom poročal čez 83 dni .. kako je šlo .. am .. pardon čez 85 dni .. ker čez 84 dni ga bom pil .. čez 85 dni se bom pa spet streznu pa bom lahko kej napisu :D

12 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

bomo vidl !

2:27 pop.  
Anonymous Anonimni said...

in zakaj se clovek odloci za tako radikalen poseg v svojem zivljenju.. men je bilo vedno vsec 7 dnevno postenje.. in kilogrami so padali dol :) pa potem tudi nazaj.. ampak se nisem sekiral..

3:32 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

preberi si tale post

pa ti bo jasno ;)

radikalno .. is my middle name .. mišelinček nam več .. thats for šure

6:20 pop.  
Blogger miss.nymphee said...

če rabš za moralno podporo še koga razn svoje babi evo mene...pom pone mam še nekje u omari...;)...mal šale ampak zdj pa zares...drž se čivapko;)

7:56 pop.  
Blogger Black Betty said...

monsignour chewapchich če vam rata, pol si morte nujno omislt majico z napisom "I survived bulimia".. to je zdej tolk nobl ;)

1:19 dop.  
Blogger Armandoxxx said...

Nimfa ... sam če prideš še v škornjih in štrumpantlih ;) ..

black betty: kje to kupim !?

7:56 dop.  
Blogger miss.nymphee said...

Čevapčič...zate use...;)...grem kr u šoping...:)

10:05 dop.  
Blogger Armandoxxx said...

in pol sem se zbudu .. al kwa je že blo

10:18 dop.  
Blogger Armandoxxx said...

black betty ... ne štekam sicer zakaj bulimija .. sej se ne nažiram ko konj in potem bruham na polno .. me sili na bruhanje ja .. sam to ni od tega.. ampak ker sem si v svojem živeljnju uspešno uničeval želodec .. ampak bruham pa ne ;) tko da .. mogoče bi rabu majco sam I DID SURVIVE !

2:42 pop.  
Blogger Black Betty said...

@Monsignour chewapchić: ob branju tvojega posta se mi je pač zazdela hecna ideja. Sam glede na to da mam pogosto kakšne take mimosunke, bi res blo bl primerno mogoče druga verzija. But still.. it would be funny ;)c'mon

4:55 pop.  
Blogger Black Betty said...

aja ročne spretnosti. no pravjo da mi ne gre slabo od rok :)

6:18 pop.  
Blogger miss.nymphee said...

ročne...ustne...še kakšne mogoče...tebe bi se znal ponucat...:)

7:31 pop.  

Objavite komentar

<< Home