petek, januar 27, 2006

Dragi Cosmo.

"Sem fant vaše bralke in prosil bi vas, če ste pri pisanju nasvetov vezanih za moške erogene cone malo bolj pazljivi. Moje dekle je namreč prebralo vaš članek kako vzburiti vašega fanta, in se je odločila da bo upoštevala vaš nasvet. Večer se je začel zelo romantično, vse dokler ni prišla do točke kjer je po nasvetu vašega članka začela ljubkovati moja moda. V članku je namreč prebrala, da moške neizmerno vzburja, če z usti "sesate" moška moda in to tako da jih cela posesate v usta, nalo pa jih v ustih "premetavate" levo in desno in jih ljubkujete. Vse lepo in prav če bi napisali tudi, da so moška moda občutljiva in da z ljubkovanjem ne pridejo v poštev ugrizi. Verjamite mi da ugriz v testis, ko ga ima ljubljena oseba v ustih, ni vzburjajoč. Vzburjenje me je minilo in mislim da bo strah ostal."

I rest my case! Modela je ugriznla u ja***. bwahahhaha
Read twice babes before u act!

7 Comments:

Blogger urbanapodgana said...

To bo neki za našega Cosmo-mana ... a ne, čivapko

12:24 pop.  
Blogger Black Betty said...

Ahahahaahha ...Nisem si mogla pomagat, da se nebi nasmejala (pa ne privoščljivo). Moje sožalje in upam, da bo bolečina minila.. če je že strah prisoten.

Lahko ti pa povem, da si en velik srečnež. Vem za en primer, kjer so ob podobnem ekscesu in razvratu morali tipu amputirati enga jajčka. Sedaj ma protezo ;))))

12:31 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

ni to zame .. to nebi mogu rečt da je bizarno ... bizarno bi bilo če bi mu grizla jajca pa mu zraven roko v rit tlačla .. ah amaterji ..

1:11 pop.  
Blogger miss.nymphee said...

ojojoj...slišala sm za izraz farbat jajčka...a to tut sm paše...:)

3:18 pop.  
Blogger KhoNS said...

Auc *se namrsci*..

3:18 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Kakšne nedorasle blodnje so to? Kokoš? Sožalje?

Ne, ne ljube moje, nikar ne mislite, da je lahko oseba tako njeverna. Aj smo vendar ljudje!

Vse je bilo natančno premišljeno! Cosmochick, kaj češ.

3:57 pop.  
Anonymous Anonimni said...

he he he he.... pomoje ga je mela res odprtega... sam se je zajebala, ker je se kuharske recepte zraven brala in razmisljala o novi kremci...
kakorkoli... tip si ji sam kriv... naj si nabavi res eno posteno babo ne pa eno tako vakumsko pakiranje iz hofferja..

1:11 dop.  

Objavite komentar

<< Home