petek, januar 27, 2006

zdravstveni epilog

Včeraj je vročina še vedno bla prisotna in uberem novo taktiko premagovanja nasprotnika- birokracije, in se odpravim na urgenco. Tam prijazno razložim da mi je čip crknu na kartici da sem ziljon bolana in da če lahko nekaj naredijo, in da jim bom takoj ko ozdravim priskrbela vse papirčke da sem res zavarovana. In je model ful prijazen in reče: vse bomo uredil. Jupiiii končno nekdo ki šteka da če čip crkne na kartici lahko vseeno greš k zdravniku. Wrong! Vrno se je namreč s papirji za samoplačnika + seznanil me je s cenikom... heheheh nočte it k zdravniku če vam kartica ne dela, k vam računajo še uporabo stola v čakalnici.
In sem odpujsala domov, pod odejo.

Danes zjutraj pa sem se zbudila brez vročine in se odločila iti v ponoven napad birokracije. Obrnem par telefonov in se napotim na sedež zzzs na miklošičevo, vkorakam not preskeniram šaltre in najdem tarčo- simpatičen mladenič. Hm probimo srečo. Joj veste smrk, blink, blink, kartica ne dela pa ne morem k zdravniku, k me nočjo vzet...lalalla, pa vtakne not, ja pokvarjena je. Joj kok naj pa zdaj grem k zdravniku...in on: ja nč potrdilo vam bom dal. ????? Prosim kaj pa jst iz Celja pa moram v Celje pa to... Ma ne bom jst vse zrihtu... in mi naprinta potrdilo.

Pol sva se sicer mal prerekala k se je odloču da čip ne more kr tko crknit in da sem ziher kartico oprala...??? NE. In ne bom plačala nove kartice k je nisem oprala...no pa sva tud to rešla.

Sicer me je pol poslal še na sedež kjer sem dodatno zavarovana, ker pač morajo oni ločeno potrdilo izdat. Ampak vsaj eno potrdilo mam.

Pol ga pa prosim če mi lahko kartico na začasno prebivališče pošljejo, ker drugače se moram v Celje peljat. Pa mi razloži da je žal postopek pač tak. Ampak da če je ne dvignem, se potem vrne v Ljubljano in da naj po treh tednih pokličem eno telefonsko in jim povem kam naj mi pošljejo kartico in mi jo bojo poslal na drug naslov. ???

What, mah nima veze. Hvala našemu sistemu.


Opisna situacija1:
Zlomiš si nogo. Si samski in nimaš pomoči. Peljejo te na urgenco. Tam ugotovijo da kartica ne dela. Te zagipsajo in pošljejo domov. Po pošti pride račun za cca milijon tolarjev. Javiš da imaš zavarovanje in da imaš potrdila ampak da kartica ni delala. Odgovor: Plačajte, potem pa priesite potrdila in bomo denar vrnili, če bo odločitev v vašo korist.??

Opisna situacija2:
Zlomiš si nogo. Si samski in nimaš pomoči. Odšepaš na urgenco, ugotoviš da kartica ne dela. Pokličeš okoli in te napotijo v Celje. Če si dovolj vztrajen se odvlečeš na miklošičevo (aja pa ob četrtkih ne delajo tako da si ne takrat zlomit noge) in če imaš srečo ti dajo potrdilo o osnovnem zavarovanju. Potem se odvlečeš na sedež dodatnega zavarovanja in dobiš drugo potrdilo. se odvlečeš nazaj na urgenco, ampak če si lahko vse to opravil sam, potem ni tako hudo da rabiš nujno pomoč- pojdi k svojemu zdravniku. ??

Opisna situacija3:
Si starejši občan, in nimaš mobilnega telefona in ne moreš cel dan letat levo desno in sploh ne veš kam in kako, ker nikjer ni navedene niti telefonske kam poklicat če ti avtomat napako javi. Kaj lahko narediš nič ustreliš se ker te bo manj stalo, al boš pa u končni fazi itak sam od sebe umrl k ne moreš do zdravnika.