sreda, januar 25, 2006

zdravstveno zavarovalni sitem v sloveniji..ali: lepo je biti ZDRAV Slovenec!

V soboto sem se zbudila zatečena, prešvicana in z vročino 39, super vikend, jupii žur.. non stop, sej počutla sem se skor isto, švicala sm tolk k ponavad švicaš u globalu, glava me je bolela tolk k ponavad boli naslednji dan, ostalo me je pa bolel tolk k ponavad boli po party-u. Mah nc bomo mal lezal, pa čaj pa bo....pa mine vikend, pa nč isto, pa pon, pa nč pa isto....aaaaaaaaa ne sam k zdravniku ne.. vrste, pa vrste, pa tečni ljudje, pa arogantni ljudje...aaaaaa

no pa ni preostal druga ker je ta moja temperatura zvesto vstrajala že 5 dan na 39, da pa ipak grem do zdravnika, čaki kdo pa je moj zdravnik? kdaj sem pa bla nazadnje... kalkulacija hm cca 3 leta..mah nimam pojma, pokličmo ZD. Halo veste bla, bla pa ne vem zdravnik pa stuf.. pa ja vem to ni resno, morali bi redno to preverjat in lalala, in se zakomplicira že na točki 1. Ne najdejo moje kartoteke. Nč pokličte tam kjer majo šolsko kartoteko pa pol pridete sem, pa podpišete in zdravnica začne ob 13.00. TOO EASY- jeah.

No se oblečem in prvlečem 2 ulice stran od doma, čist prešvicana, ko da ljublanski maraton laufam, tud -20 zuni mi ni pomagal, da se ne bi počutla ko da u tropih u polni zimski opremi laufam...in pridem do informacij pa mi reče gospod.. na koncu hodnika levo pa vam bojo dal kartoteko....na koncu hodnika levo na šaltru mi prijazna gospa pove da naj grem v klet desno, potem levo pa na koncu hodnika 3 ja vrata, v kleti na šaltru mi reče če ji pustim podatke pa se mal usedem...pa sedim pa sedim, pa švicam, pa sem že čist mokra, pa še 10 min, no zdej bom morala še za tuš vprašat k tkole prešvicana ne morem k zdravnici..pa pride nasmejana gospa, pa se tko lepo smehlja pa mi pove da moje kartoteke ni.. da sicer je v evidenci sam da jo ne najde...pa me pošlje nazaj v pritličje...no v pritličju me pošljejo v 1-vo nadstropje, pa pol nazaj v pritličje...no in pol mi med potoki švica, in občutkom v glavi ko da mi armiran beton drobijo not, poči živc in začnem tulit in vzamejo mojo tel. pa da me bojo poklical, pa da bojo gor zdravnici javli da bom naknadno prnesla kartoteko.

Ok zdej me pa prou boli ku*** če smrdim hočem zdravnika...in se ustavim pri avtomatu s svojo kartico jo vtaknem not mi izpiše datum o veljavnosti in..se neki zgodi avtomatu...pa se na zaslonu neki trese slika, pa blinka, pa stuff pa napiše neko napako in mi plune kartico ven...mah sej mi je prej napisal datum ok, gremo do zdravnika...

2 štuk gužvetina...aaaaaaaa, potrkam in povem kaj kako ona: ok bom prpravla obrazce gre not, in pride vn (prehiter) ah vi pa nimate nobenega zavarovanja kartica je prazna...NE vse mam, ja kartica je prazna NIMATE, JA PA MAM že 8 let plačujem vse jebene dodatke pa krep...a loh plačam da pridem do tega jebenga zdravnika, a ne vidte da švicam k konj, in da mam vročine like ziljon...joj veste za samoplačnike je pa v petek. Naslednji.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

no in pogledam jebeno kartico in gor ena navodila, kličem informacije in mi dajo eno tel. pokličem in me napotijo na Miklošičevo. No pa gremo še tja, pa pridem tja in vtaknejo kartico nekam in ja veste čip je fuč, tole boste izpolnili pa boste dobili v roku 14 dni novo kartico. 14 dni ?? Jst sem bolana moram k zdravniku pa 39 vročine pa stuff..., jah pol vam bomo pa dal eno potrdilo še tole izpolnite.
In se vsedem in izpolnjujem unih ziljon obrazcov pa stuff in pridem nazaj na šalter, pa mi bejba prjavi: joj veste vi boste pa tole morali it v celje uredit. Tam imaste stalno prebivališče.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

in sem šla domov, se stuširala se zavlekla v postlo, in si zmerla vročino- bravo rekord 40. jeah

bog blagoslovi našo urejeno pravno socijalno ali kakršno že hočte državo. Plačuješ plačuješ in še enkrat plačuješ pol pa enkrat v 5-ih letih k hočeš k zravniku ne mporeš.

jupi po njihovem scenariju b potem morala sesti na vlak za celje se peljat tje, kjer bi mi rekli da so uradne ure v petek, in potem bi v petek dobila potrdilo pa zaprosla za novo kartico in bi šla nazaj in bi zravnik potem delal v torek, in pol bi še neki manjkal pa bi morala verjetno še v maribor....

Pa kva ste vi normalni mam 39 vročine a je tok težk do zdravnika pa še plačala bi vam, kljub temu da vam že itak plačujem, ker je vaš jebeni čip crknu ne moj!

3 Comments:

Blogger miss.nymphee said...

Jst upa da nikol nikol nikol ampak res nikol ne zbulim...:(

7:58 pop.  
Blogger samuelion said...

kaj šele bo ko bo za vsak prdec treba plačat. to bo šele birokracija. Če si boš pa nogo zlomil, te bodo pa vprašali če imaš zavarovanje.
hmmm le kaj bo če si glavo presekaš.... verjetno bodo potem po žepih iskali če maš kartico =)
ahhh amerika prihaja v naše kraje.... vse za dnar... stupid

8:40 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

Fak, stara, nisem tega brala, ker se nisem počutila čist zdravo. Sem si rekla, da bom počakala na priliko, ker sem kar vedla, da bodo pizdarije. Tudi če odštejem normalno dozo dramatiziranja, ki pritiče dobri zgodbi, je tole čista katastrofa.

Samuelion: Ne vem, kako je s presekano glavo, ampak z raztrganim stegnom je pa približno tako, ja ... težijo z jebenimi karticami ... jo hočejo, ko si na pol pri zavesti ... še mal zakomplicirajo, ker kao ni potrjena, pa zraven imajo avtomat, sam nekdo (ki mu ravno ne lije kri iz noge) jo mora vtaknit notri.

12:03 dop.  

Objavite komentar

<< Home