ponedeljek, marec 06, 2006

Čewapu se je strgal ali čevapove izobraževalne ure !

Od vseh dogodkov v celem vikendu, ki se mi je zdel še omembe vreden, je kako čevap hendla "izbrance".

Oprema:
Audi 2.6 E
Iber hudo ozvočenje
Subwoofer
Dobra volja
FUCKING AMASING TECH HOUSE MUSIC ! (ostanek pri deljenju petkovega večera)

Houseič mi žge u autu, woofer daje svoje, pridem na križišče pred en pub v šiški ..
pomigavam z glavo se poleg mene ustavi en mal boljši avto in notr "izbrana družba". tip potrobi, ga sploh nisem slišu, pa se slučajno obrnem pa on šipo dol, pa jest šipo dol, pa utišam muzko, pa mi tip "Stari to je muzka!!! PosLušej to !" (beri s povdarjenim L), nabije neki rititi rititi do konca .. pa jest njemu, odkimam, pa mu rečem "Stari slabo ozvočenje maš u autu, do tuki hrešči !" .. pa dvignem šipo si nabijem nazaj house .. pa tip začne trzat .. na polno .. WRUM WRUM WRUM .. pa jest tud mal trzam .. WRUM WRUM .. se prižge rumena .. jest po gasu .. pospešujeva u štric, je tam za mecom kibla stala, pa jest popustim, gre tip mim mene k kamen, tipu skoči policaj na cesto, zabremza, se ustavlja, jest mimo ...
Tko .. nauk zgodbe .. Ne jebat čevapa, k uživa v svojem house filmu! Lahko to drago plačaš ! Aja pa nekje 100+ sva mela oba že notr (omejitev je pa tam če se ne motim že 70) now you do the math ...

6 Comments:

Blogger KhoNS said...

Hahahah zakaj me tole spominja na uno sceno iz "gone in 60 seconds". Hahaha Car!

12:26 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

pejd en vikend z mano .. boš vidu kolk debilnosti se lahko men zgodi u pičlih 10ih kmjih !!! .. ej kdaj je kak boben in bass party da grem mal tja pogeldat .. nisem bil 100 let

12:48 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

Ta petek v Gala hali na Metelkovi bo v živo bobnelo. http://www.galahala.com/

2:16 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

ta petek sem že zaseden do ponedeljka .. sicer pa 10x za info !!!

tamzy a gremo skup kdaj bobnat in (klo)basat .. sam oblub mi da ne bo kakih teatričnih akrobacij !!! :D

start of OCVIREK dneva!!!!
Oseba Ž: "A veš da sem spoznala enga DJja k rola ritm in bobn "
Čevap: "Kwa rola !?"
Oseba Ž: "ja no ritm in bas al neki tazga"
Čevap: "a mogoče DRUM AND BASS ???"
Oseba Ž: "Ja ja to ja .. "
Čevap: ...
end of OCVIREK dneva !!!

2:25 pop.  
Blogger Centrifuzija said...

Jaaaa, gremo. To meni bolj sede kot housič in tehnič. Base in brejke imam rada - sploh med vikendi. Glede akrobacij se pa tudi trudim, da jih omejujem le na mehko poglago kakih jogijev. ;)

3:19 pop.  
Blogger Armandoxxx said...

tamzi .. pri posteljnih radostih ti ne morem pomagat ..

ampak na bobne pa base gremo pa res lahko .. jest sem za .. ostalo na MSNju :D

3:32 pop.  

Objavite komentar

<< Home