ponedeljek, marec 06, 2006

tventifrst senturi and the alien atack

Živim v preprostem predmestju ( beri predvasi ) mesta Ljubljane. Imamo kmetije, imamo naravo, poleg mojega bivališča se razprostira ogromen hrib, Zahovičev kucl (a ga je že kupu !?), ter nekaj travnikov in pašnikov. Imamo vodo, plin v cisternah kr pred hišo in bojda smo nekdaj imeli elektriko. Sem mislil da ne morem preživeti brez računalnika, pa mi je uspelo, sem mislil da ne morem preživet brez hrane pa sem prežvel vodni dan, sem mislil da ne morem prežvet brez sexa, pa mi tud kr ratuje (any female vulentirs ?! LOL), ampak brez nečesa se pa ne da ..

Elektrike .. in sicer glede na to da nam je v 6ih urah zapadlo 60 cm snega v tistem našem selu, in da sem na parkingu svoj avto zamenjal za snežaka, da sem skidal dvakrat celo dvorišče, bi se človek želel pogreti ko stopi nazaj iz dežja pod kap, ko ga zebe u roke in pizdi, da se mu ne bo zanohtalo. No med mojim športnim in urnim kidanjem, ter padanjem novega snega, nam je zmanjkalo štroma .. pridem dam .. ni tople vode ni gretja, ni nič ne morem si čaja skuhat.. sem pozabu mam VSE NA ELEKTRIKO .. se slečem .. na kavč pod kovter .. zebe .. nakar pride štrom .. juhu .. si pogrejem vodo za čaj .. spet zmjanjka .. in tko cel dan .. pa mal je pa mal ni .. pa mogoče bo .. pa mogoče ne bo .. in pride elektrika nazaj spet .. juhu .. pogledam en butast movie .. ura primerna za spanje, si dam gret vodo za tuš .. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFF .. zmanjka ..

That fucking does it .. na telefon .. "Stara dons spim pr teb !" ..na drugi strani "a si uredu!?" .. "Ja sam hočem se stušat pa hočem še en čaj spit .. fuck ni elektrike .. že cel dan me buzerirajo s tem".. na drugi strani"LOL, uleti !"

Se spakriam, pridem ven iz bajte, svetlo k sred belga dneva .. WTF !?!? k bi nam en sonce postavil pred hišo. pogledam levo vidim sosedje odkidavajo avto, no mislim so ga .. tipi gledjo u mojo desno z odprtimi usti.. se obrnem .. še jest odprem usta ..
tko k u filmu, evo kr ene luči na oblakih, kr vse se neki sveti, kr vse neki blešči, svetlo pa k sred dneva. kr na nebu tko ene svetle črte, belo vse za sosedobo bajto se pa vse svetlika in zuji. WTF !?!? .. in pol skomentiram .. "ej ET, GO HOME!, pa mi jebeno elektriko vrn da grem loh pod tuš".. No ET je šu home, sosedje so se režal, jest pa vseen nisem mel elektrike .. pa sem se mogu izselit, zavoljo tople vode in toplega čaja .. Sem dobil občutek da nam elektriko vozjo s kariolami, vozniki pa so neki balkanci .. Jutr si kupim UPS, da bom mel elektriko vsaj še za computer .. da bom lahko neumnosti na bloge pisu ... mamu jim pa 21 stoletje..

je pa ljubljana full lepa ko se ponoči voziš skozi njo in je vse belo, zasneženo ..