sobota, marec 04, 2006

Čewap gets it ... finally

Uglavnem .. včeri sem se odpravil na partyzanjenje u njihovo lipo kjer namesto zajci tečejo zeci.

Klub velik, zvezda večera eden izmed mojih favorite DJjev .. uglavnem .. bil sem naspidiran že od srede za ta večer. Poberem en parček, kolega in akcija pičimo mi. Dol smo bli prvi in tudi prvi v vrsti ..
Bil sem tudi dežurna maskota večera ob katerega so se vsi spotikali "ima li neki bombon ?", "možeš mi sredit nešto ?".. sej vem da sem lep, k sem shujšu, tud jasno mi je da sem bil definitivno bolj urejen ( beri oblečen ) kot polovica folka tam notr. Vse lepo in prav . Nakar zvezda večera priskalja na odr se muzka začne, začnem pomigavat po house ritmih .. vse v najlepšem treznem redu, zagledam eno deklico .. fuck hudo oblečena, kratka čupca, lepe velike učke, polne ustnice in obuta v škorenjčke po mojem okusu (ROOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAARRRR) .. fantastično .. mel gledam mal slikam, pa si jo ogledujem pa me opazi, pa sva EYE TO EYE, pa se ji približam pa, pa ona meni, vse fantastično, deklica pleše z mano .. fuck, boginja tam notr pa pleše z mano .. MANO !?!?! .. neki ne štima se uščipnem ... se ne zbudim ... sem reku .. wuiii .. baby hudo .. nič ne govoriva sam pleševa, se z rokami dotikava, rajcava, ji drsim po bokih, bejba se nasloni s hrbtom name da glavo nazaj, ji dam lupčka na vrat .. muzka pere .. men dogaja .. fuck končno mi je začel tamau spet migat .. mal mi rata nerodn .. si ga popravim .. mi stoji .. fantastično .. se prstisne nanga .. o jebemti .. požrem slino .. se bejba obrne .. mi gre z roko .. TJA ... ga drgne sred plesišča .. fuck .. jest sem res mislu da se mi bo zmešal .. ne morem verjet sam čez mejo sem mogu jt .. pa se dogaja .. wuiiiii .. sam pejmo ..

nakar začutim vibracije ... "The base line was so deep, you could feel it in Jamaica !" ... odprem oči ... se zbudim s trdim ... pogledam okol sebe, telefon zvoni .. ga fuknem .. JEST BI ŠE MAL SANJU ... neeeeee nooo .. razočaranje popolno ...pa sem doživel party tko k sem ga zares hotu .. sam u sanjah .. sam muzka je bla pa na partyju ista k u sanjah ;) .. prala na polno .. Danny če mi boš vedno pol prčaral take sanje po partyju .. te pridem poslušat tud na luno !!! ;)