sobota, marec 18, 2006

Info hrčki in škratki

Situacija- objekt računalnik.

Maš računalnik in lepo priklopiš vse divice zadaj, urediš kablčke, pozložiš....
teden dni kasneje se miška nekaj zapleta, zlezeš pod mizo potegneš računalnik od stene in aaaaaaaaa WTF??, pa sej sem vse lepo povezal... ponovi vajo...

Kupiš nov device... oki bom zdaj jaz to zadaj povezal in spet... WTF? A se je kdo zajebavu z mojimi kabli? Pa to ni več smešn....Who the f*** mi vozla te kable za računalnikom.

In again.. ponovi vajo (beri celo me pripravijo do tega da kupim lebe barvne trakce za kable) in tko perfect vse povećem, zlepim....

In danes pogledam zadaj vsa vesela da bom z lahkoto slušalke priklopla... guess what??

Zdaj sem res prepričana da so v računalniku mali hrčki in škratki, in da u bistvu sploh ne rabmo tolk elektrike k oni not poganjajo ta stuff cel dan, pol so pa zvečer čist pised of in pridejo vn iz škatle in vozljajo moje kable.

1 Comments:

Blogger Armandoxxx said...

ej vedu sem da je neki na tem ..ker mam jest tisti problem .. sam fora je da so pametni .. in pol pridejo štale delat sam takrat k me ni doma al pa ko spim .. moram enkrat webcam namontirat pa snemat .. da jih vidm .. bom k gargamel lovil smrkce !

11:13 dop.  

Objavite komentar

<< Home