ponedeljek, marec 20, 2006

Ocena ... POOOOORAZNO !!!

Soboten party je bil resnično poln presenečenj. Raznoraznih. Najprej se ga napijem.
Potem plešem. Potem mi bivša uleti na isti party z novim "prijateljem". Smešno mi je da ga tud spoznal še nisem. Ampak to še ni tolk weird.
Spoznal smo spremljevalno ekipo enega avstrijskega DJja. Pač bili so ekipca 3 tipi 2 bejbi. In v tej ekipi je bil en tip. Tko, model dobr zgledu, pač cool body gor dol, vsaj tko ga je kolegica ocenila. Nakar tip začne okol mene plesat. Pa plešem jest z njim mal, a ne. Pač poskakujem k veverca, uživam v glasbi. Me tip začne šlatat. Pa mu razložim da mi mesarsko šlatanje ni ravno po godu. Tip pleše naprej okoli mene. Potem njihov DJ neha rolat. Se oni poslovijo in tip uleti do mene me objame in zaliže. Sej mogoče bi blo vse uredu in bi reku da je bila prijetna izkušnja, sam sem imel občutek da mi bo tip z jezikom izbil ven vse zobe. No, ne vem sicer kako ostali avstrijci to delajo sam jest bi tega ocenil z 1 (beri grozljivka). Pač, tip se kušuje k bi mel mikser u ustih. Qrc pa tak dobr body pa vse, če se ne zna kušvat. I'll stick to women ..